mordz89 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Heisann alle sammen.. nå skal jeg style min 91-modell av en stasjonsvogn av type kadett:) Skal lakkes og fikses i helga(med et par øl) Legger inn før og etter bilder:) slik at dere kan komme med forslag og tips:) Viss dere har sett eller hørt om andre som har stylet en kadett stasjonvogn, hadde det også vært ganske kult å få med seg:) Jeg har bestilt denne som jeg kommer til å montere strax den kommer. håper den kommer før helga:P senke sett er også til bestilling, men det tar litt tid, pga. at de ikke har dem på lager i tyskland en gang!! men ting tar tid:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg ser ingen bilder. Artig at du har tatt vare på en Kadett. De er sjeldne å se på veien for tiden. Rusta har vel tatt de fleste. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OpelPluggen Skrevet Desember 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2008 Jeg har flere av de, dog står en med rådebank (prosjekt i vinter) Og en som har ofret livet for å bli donor til bruksbilen :) Hva slags senk har du bestilt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg