mordz Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Heisann nå skal jeg style min opel kadett 1,7D stasjonsvogn. Jeg kommer til å legge ut bilder, slik at dere kan hjelpe meg med tips og triks:) Jeg har kjøpt forlenger på panser(litt badboy look) Og en hel hau med lakk.. Jeg skal da lakke i helga. Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordz Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordz Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Liten info på den første, så jeg legger litt info her: Panser-forlengeren jeg har bestilt: Denne Fargen som skal på er Svart. Ting som skal av, er Vindusvisker(bak), alle Opel merkene, Frontlys spylerene. Rutene skal selfølgeli sotes(litt senere). Kanskje ny motor. Vil helst ha turbo diesel, eller lignende. Budsjett for bilen er ca 2500kr. Musikk annlegg har jeg. 2x6,9+1x12" alt er JBL, utenom spilleren. Siter Opel Kadett 1.7D stv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg