Doc'en Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hei, jeg har kjøpt meg bil for en stund tilbake, og skiltene var levert inn på bilen, for og slippe og betale avgiftene, forsikring osv, da bilen ikke var i bruk. Den skulle vært inne i juni, men skiltene ble levert inn før den tid. Jeg har nå rettet alle feilene på bilen, som saab har funnet for meg. og jeg tenkte og hente ut skiltene igjen og Eu-godkjenne den. Trenger jeg noe spesielt ? jeg må vel ikke på Biltilsynet? er vel bare og bestille vanlig time på verksted for Godkjenning? Mvh Kim Andre Siter Toyota MR2 MK2 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jepp, det skal være det, jeg skal iallefall igjennom samme mølla i mårra, på avregistrert bil :) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg