Gå til innhold

tyveri harstad

Ranger emnet

devil duck

Anbefalte innlegg

hei. dama var ute på byen natt til lørdag .. da ble hun å en veninne frastjelt vesker og mobiltelefon.

tilsammen ting for ca 10000 i innkjøps pris å nå må mye av det erstattes så dama å veninna taper vel bortimot 15-20.000 på dette (ganske surt når begge er studenter)

i vesken til dama var det : digital kamera, dyre klær pengbok med alt av kort i, nøkler +++ de var tilogmed i jakken til dama å henta mobilen hennes. mobilen er en Sony Ericsson W980.

kan oppdatere med med hva det andre var.. hviss noen vet om noen som skal kvitte seg med noe sånt så pm meg eller svar her..

hater at folt må stjele. det er respektløst å idiotisk!

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei. dama var ute på byen natt til lørdag .. da ble hun å en veninne frastjelt vesker og mobiltelefon.

tilsammen ting for ca 10000 i innkjøps pris å nå må mye av det erstattes så dama å veninna taper vel bortimot 15-20.000 på dette (ganske surt når begge er studenter)

i vesken til dama var det : digital kamera, dyre klær pengbok med alt av kort i, nøkler +++ de var tilogmed i jakken til dama å henta mobilen hennes. mobilen er en Sony Ericsson W980.

kan oppdatere med med hva det andre var.. hviss noen vet om noen som skal kvitte seg med noe sånt så pm meg eller svar her..

hater at folt må stjele. det er respektløst å idiotisk!

Noen som rana dem?

Andre som også ble frastjålet ting? Virker som det var noen som kjente dem om ikke.

Synes det virker rart at noen har lagt fra seg en veske med så mye verdier i på et sted hun ikke kjenner folk.

Og hvordan kan de tape 15-20k om det var verdier for 10?

Kjipt at folk skal stjele, man må passe på tingene sine om dagen. Ikke mye tvil om det.. :)

"One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som rana dem?

Andre som også ble frastjålet ting? Virker som det var noen som kjente dem om ikke.

Synes det virker rart at noen har lagt fra seg en veske med så mye verdier i på et sted hun ikke kjenner folk.

Og hvordan kan de tape 15-20k om det var verdier for 10?

Kjipt at folk skal stjele, man må passe på tingene sine om dagen. Ikke mye tvil om det.. :)

dem var jo uforsiktige å hadde lagt ting på en "offentlig" grarderobe, så dem passe jo heller dårlig på sakene =(

hvet ikke om andre ble frastjålet ting.. taper 15-20k sidem mye av det som ble stjålet må kjøpes nytt å det er ikke gratis =/

Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff dette er kjipt, har blitt frastjålet mob, og lommebok en gang jeg og:( Men en ting lærer man av dette, man passer litt bedre på tinga, hehe

ja håper jeg hun gjør =/

jeg tar ca altid med meg litt cash å har i lomma å mobilen i andre lomma (alt jeg tar med meg jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som stjeler :(

Men jeg bare må spørre; hvorfor ha med seg verdier for 20.000 når man skal ut på byen?

Men uansett unødvendig av folk og la folk sine ting ikke ligge i fred :(

1988 Golf II aka. Helene

Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå"

Øge: "Kunne vært lengre..."

Tollak: "Å?"

Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som stjeler :(

Men jeg bare må spørre; hvorfor ha med seg verdier for 20.000 når man skal ut på byen?

Men uansett unødvendig av folk og la folk sine ting ikke ligge i fred :(

hadde med seg verdier for ca 10 lapper tilsamme de to, siden dem ikke skulle vere hjemme hele helgen =/

spør du meg så var det unødvendig å ha med så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider