devil duck Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hei. dama var ute på byen natt til lørdag .. da ble hun å en veninne frastjelt vesker og mobiltelefon. tilsammen ting for ca 10000 i innkjøps pris å nå må mye av det erstattes så dama å veninna taper vel bortimot 15-20.000 på dette (ganske surt når begge er studenter) i vesken til dama var det : digital kamera, dyre klær pengbok med alt av kort i, nøkler +++ de var tilogmed i jakken til dama å henta mobilen hennes. mobilen er en Sony Ericsson W980. kan oppdatere med med hva det andre var.. hviss noen vet om noen som skal kvitte seg med noe sånt så pm meg eller svar her.. hater at folt må stjele. det er respektløst å idiotisk! Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hei. dama var ute på byen natt til lørdag .. da ble hun å en veninne frastjelt vesker og mobiltelefon. tilsammen ting for ca 10000 i innkjøps pris å nå må mye av det erstattes så dama å veninna taper vel bortimot 15-20.000 på dette (ganske surt når begge er studenter) i vesken til dama var det : digital kamera, dyre klær pengbok med alt av kort i, nøkler +++ de var tilogmed i jakken til dama å henta mobilen hennes. mobilen er en Sony Ericsson W980. kan oppdatere med med hva det andre var.. hviss noen vet om noen som skal kvitte seg med noe sånt så pm meg eller svar her.. hater at folt må stjele. det er respektløst å idiotisk! Noen som rana dem? Andre som også ble frastjålet ting? Virker som det var noen som kjente dem om ikke. Synes det virker rart at noen har lagt fra seg en veske med så mye verdier i på et sted hun ikke kjenner folk. Og hvordan kan de tape 15-20k om det var verdier for 10? Kjipt at folk skal stjele, man må passe på tingene sine om dagen. Ikke mye tvil om det.. :) Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Noen som rana dem? Andre som også ble frastjålet ting? Virker som det var noen som kjente dem om ikke. Synes det virker rart at noen har lagt fra seg en veske med så mye verdier i på et sted hun ikke kjenner folk. Og hvordan kan de tape 15-20k om det var verdier for 10? Kjipt at folk skal stjele, man må passe på tingene sine om dagen. Ikke mye tvil om det.. :) dem var jo uforsiktige å hadde lagt ting på en "offentlig" grarderobe, så dem passe jo heller dårlig på sakene =( hvet ikke om andre ble frastjålet ting.. taper 15-20k sidem mye av det som ble stjålet må kjøpes nytt å det er ikke gratis =/ Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Uff dette er kjipt, har blitt frastjålet mob, og lommebok en gang jeg og:( Men en ting lærer man av dette, man passer litt bedre på tinga, hehe Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Uff dette er kjipt, har blitt frastjålet mob, og lommebok en gang jeg og:( Men en ting lærer man av dette, man passer litt bedre på tinga, hehe ja håper jeg hun gjør =/ jeg tar ca altid med meg litt cash å har i lomma å mobilen i andre lomma (alt jeg tar med meg jeg) Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VilleW Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hater folk som stjeler :( Men jeg bare må spørre; hvorfor ha med seg verdier for 20.000 når man skal ut på byen? Men uansett unødvendig av folk og la folk sine ting ikke ligge i fred :( Siter 1988 Golf II aka. Helene Tollak: "Føler at håret mitt har begynt og bli langt nå" Øge: "Kunne vært lengre..." Tollak: "Å?" Øge: "Hvis du hadde spart lengre, hadde håret ditt blitt lengre" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hater folk som stjeler :(Men jeg bare må spørre; hvorfor ha med seg verdier for 20.000 når man skal ut på byen? Men uansett unødvendig av folk og la folk sine ting ikke ligge i fred :( hadde med seg verdier for ca 10 lapper tilsamme de to, siden dem ikke skulle vere hjemme hele helgen =/ spør du meg så var det unødvendig å ha med så mye Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Så de tapte ca. 10k hver, tilsammen rundt ca. 20k? Hva med forsikring? Får vel tatt det under reiseforsikring? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 reiseforsikkring på by´n ? hmmmmm Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 reiseforsikring gjelder vel med engang man forlater hjemmet vel..? Eller var det landet? :p Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Mener det er hjemmet jeg? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Mener det er hjemmet jeg? Jupps..stemmer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jupps..stemmer :) Woho:D Endelig kom jeg med noe fornuftig og ikke bare bullshit Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Flagg på halv stang, hva betyr det? Det er så mye hemmelig kodespråk her, som jeg ikke forstår. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Flagg på halv stang, hva betyr det? Det er så mye hemmelig kodespråk her, som jeg ikke forstår. bullshit = Bull shit Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg