Oekern Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Nå til dags blir man kalt råner for HVA som helst. Har man en bil som vekker litt oppmerksomhet og de "rette" folka ser deg, så blir man stempla/kalt for råner for hva som helst. Om noen ser samme bilen 2 ganger på en dag så kaller han fører av bilen for en råner. Om en bil kjører i centrum av en by med vinduet nede (fordi det er en varm sommerdag) og musikken kan høres (høres, det behøver ikke væra dunk dunk) så blir også denna stempla som en råner. Slike eksempler fins det utallige mange av ! og jeg begynner og bli bekymmra. Rånere er jo en "organisert sivilasjon". Ikke vanlige folk med en bil som vekker oppsikt... Er dette noe som bare foregår hos meg, eller er dette noe som er andre steder og ? Blir litt irritert over saken i grund. Da jeg selv sikkert er blitt stempla som råner flere ganger bare fordi folk kan ha hørt musikken min ut av takluke/vinduer på vei til jobb/skole...... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 http://no.wikipedia.org/wiki/Råner Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg vet hva en råner er..... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg vet hva en råner er..... Så hvorfor spør du? Hva definisjonen på en råner er -er opp til en hver enkelt. Finn deg noe å gjøre heller.. http://vg.sesam.no/search/?c=t&q= Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Helt på trynet den artikkelen.. Alle som liker å kjøre rundt for å se og bli sett er altså rånere på lik linje som de med rosa Volvo osv? Jada, jeg generaliserer nå, rosa Volvo er så kult så :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Er ikkje dei som burner rånerar? Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimbeer Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hehe bare jeg som synes det var litt artig at det stod egen greie på wiki hva det er ? =P Kjør akkurat så mye du vil og kall folk for råner, rasshøl, sjåfør, kompis eller tulling for min del...og tror du har komplekser om du er redd for hva helt random folk tror/mener om deg og kaller deg Siter Lexus IS 200 -99 Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Råner er noen som ikke har bedre ting å gjøre med fritiden sin enn å kjøre rundt i sentrum/"rundt esso'n", ofte som en del av ett primitivt parringsritual. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Her er en fin ilustrasjon: http://www.youtube.com/watch?v=I2h5YsgR2Z0 Litt old men. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Dere har missforstått poenget mitt.. Det jeg mener, er at råner er råner, og andre trafikkanter er andre trafikkanter. Man blir så stadig misstolket av andre. Fordommer flyter over alt nå tildags, som jeg er blitt dritt lei av. Og nevnt som min 1. post her er endel av det... Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
k1mzor Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 En råner i mitt syn trenger nødvendigvis ikke være noe harry. En råner er en person med bilinteresse over normalen, og liker å kjøre bil. Siter - Saab 9-3SC Vector 08' x 97 BMW 523ia x 91 BMW 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 En råner er en person med bilinteresse over normalen, og liker å kjøre bil. Nei, en råner er en som råner. En person med bilinteresse over normalen er bilinteresseret. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Alle her inne er rånere. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Alle her inne er rånere. Denne ranker jeg til topp 10 lista over latterlige påstander Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 En råner er en person med bilinteresse over normalen, og liker å kjøre bil. Da sier du at bestefaren min er råner.. Du kan jo tenkte selv om han er det eller ikke Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg