Gå til innhold

Råner?

Ranger emnet

Oekern

Anbefalte innlegg

Nå til dags blir man kalt råner for HVA som helst.

Har man en bil som vekker litt oppmerksomhet og de "rette" folka ser deg, så blir man stempla/kalt for råner for hva som helst.

Om noen ser samme bilen 2 ganger på en dag så kaller han fører av bilen for en råner.

Om en bil kjører i centrum av en by med vinduet nede (fordi det er en varm sommerdag) og musikken kan høres (høres, det behøver ikke væra dunk dunk) så blir også denna stempla som en råner.

Slike eksempler fins det utallige mange av ! og jeg begynner og bli bekymmra.

Rånere er jo en "organisert sivilasjon". Ikke vanlige folk med en bil som vekker oppsikt...

Er dette noe som bare foregår hos meg, eller er dette noe som er andre steder og ?

Blir litt irritert over saken i grund. Da jeg selv sikkert er blitt stempla som råner flere ganger bare fordi folk kan ha hørt musikken min ut av takluke/vinduer på vei til jobb/skole......

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt på trynet den artikkelen.. Alle som liker å kjøre rundt for å se og bli sett er altså rånere på lik linje som de med rosa Volvo osv? Jada, jeg generaliserer nå, rosa Volvo er så kult så :)

Eirik

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe bare jeg som synes det var litt artig at det stod egen greie på wiki hva det er ? =P

Kjør akkurat så mye du vil og kall folk for råner, rasshøl, sjåfør, kompis eller tulling for min del...og tror du har komplekser om du er redd for hva helt random folk tror/mener om deg og kaller deg

Lexus IS 200 -99

Golf 3 1.9tdi stv. med div mods -97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har missforstått poenget mitt..

Det jeg mener, er at råner er råner, og andre trafikkanter er andre trafikkanter.

Man blir så stadig misstolket av andre. Fordommer flyter over alt nå tildags, som jeg er blitt dritt lei av. Og nevnt som min 1. post her er endel av det...

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider