Gå til innhold

Råner?

Ranger emnet

Oekern

Anbefalte innlegg

hva er problemet med å bli kalt råner? kan ikke si det bryr meg et sekund om folk ser på meg som en pedofil trygdesnylter om ikke har fullført grunnskolen. Er vel strengt tatt jeg sjøl som veit hva som stemmer.

Jeg råner nesten hver fredag og lørdag. Det kommer jeg til å fortsette med, kan ikke akkurat føle meg truffet hvis en eller anna sv****ng eller syltestrikk-taper sier/viser noe til meg, det syns jeg bare er morro:) viser mer om dem enn om meg.

Mest sansynlig er typen som viser misnøye en som verken har noe liv eller drekker bort penga sine, bruker penga til strikker,hårbånd og brazilian wax for å fjerne rassballe-håret sitt.

ENHVER person, UANSETT hvem eller hva du er, er en TAPER uuuuten like hvis han mener at råning er verre enn grøftefyll hver hælj.

Syns du det, da ler jeg meg rett og slett skrukkete. DU HAR IKKE LIV GUTTEN MIN!

Sånn primitiv samfunnsslum som mener det er jo rett og slett bare å bli kvitt.

Er stil å rulle ned rutene og spille opp danseband/country, gud vei hvor mange gamle og unge personer som har dansa med knekki knea når jeg har kjørt forbi

:=)

folk som tar vare på gode gamle norske tradisjoner!!

råning er tradisjon og behøver ikke å være negativt som andre tapere vil ha det til.

men hvis man er trygda FOR å råne,stæler, ikke jobber osv. da er du selvfølgelig en taper. Spørs helt gitt;)

Cola striper,grøftefyll hele tida og syltestrikker betyr no life, folk bør tatovere en stor L i panna si med en gang.

nuverende bilpark:

*Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td

*Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123*

*BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983*

*BMW 3.0csl motornord banebil - 1969*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da sier du at bestefaren min er råner..

Du kan jo tenkte selv om han er det eller ikke

hvis han henger her er det MYE verre enn om han er råner, hahahahahahahaha!!! ler meg skrukkete.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råner er noen som ikke har bedre ting å gjøre med fritiden sin enn å kjøre rundt i sentrum/"rundt esso'n", ofte som en del av ett primitivt parringsritual.

veldig spent på hva du driver med om fritiden, det er vel cirka 99,9% sjanse for at du gjør noe langt verre, men men, tapere må det jo også være i samfunnet!

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, en råner er en som råner.

En person med bilinteresse over normalen er bilinteresseret.

jeg er bilinteressert over normalen. og har vært det siden jeg fant ut hva bil var. å kjøre opp og ned stripa, gjør jeg gjerne. Kun pga at det er sosialt!

Jeg synes det er så tragisk hver gang jeg hører folk syter over rånerne. det er som regel klaging på en missunelig måte. redd for å råne? redd for at gamlingene ser ned på dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har nok blitt litt for lett å bli kalla råner' date=' ja. Om du spiller litt høg musikk med rutene nede er jo ikkje det å råne...[/quote']

Takk. Enderlig en som skjønner poenget med tråden her. Hadde satt pris om du kjøre på med et mer utfyllende svar !

VW Corrado G60 - Langtids prosjekt

Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet

I´m BANKRUPT - A G60 owner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis han henger her er det MYE verre enn om han er råner, hahahahahahahaha!!! ler meg skrukkete.

Vel. han er i sine sisste sytti år og vet vel knappt hva internett er...

Hans interresse ovenfor normalen innen bil er at han bytter ut bilen sin jevnlig. (Hver/annenhvert år) Prøver alltid forskjellige bilmerker, modeller og typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke ned på rånere. Jeg verken syter eller klager over de som er rånere.

Men at folk tror at JEG er en råner, det liker jeg ikke.

Grunden til at jeg ikke liker og bli sett på/kalt for råner er fordi jeg ikke på noen måte gjør det rånere gjør.

Råning er helt greit for min del, men når dette går utover veier (som er så i ufattelig dårlig stand fra før), kommer opp i media, de krangler med politiet uten og finne utvei o.l så syns jeg saken blir for drøy.

Det er i hovedsak fordommer som er temaet her, som tydligvis en person hitill har skjønnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ENHVER person, UANSETT hvem eller hva du er, er en TAPER uuuuten like hvis han mener at råning er verre enn grøftefyll hver hælj.

er trygda FOR å råne,stæler, ikke jobber osv. da er du selvfølgelig en taper. Spørs helt gitt;)

Så enhver person, uansett hvem eller hva du er, er en taper uten like hvis man mener at Kaffe er bedre en te også da ?

Da er vel man en taper og man trygder for og overleve også da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bilinteressert over normalen. og har vært det siden jeg fant ut hva bil var.

Da er du en bilinteressert råner. I motsetning til de som kun råner for å jakte på fjortiser som bytter dåsa mot transport.

å kjøre opp og ned stripa, gjør jeg gjerne. Kun pga at det er sosialt!

Er det så vanskelig å ha en samtale som ikke pågår ut av ett bilvindu?

Jeg synes det er så tragisk hver gang jeg hører folk syter over rånerne. det er som regel klaging på en missunelig måte. redd for å råne? redd for at gamlingene ser ned på dere?

Verken dårlig trancemusikk, grufull wunderbaumlukt eller usmakelig stylede biler plager meg nevneverdig. Det som plager meg, er at rånerne som ikke oppfører seg og ødelegger for oss andre bilinteresserte.

biring: hva jeg gjør på fritiden skal du foresten drite i.

- Rust never sleeps.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enhver person, uansett hvem eller hva du er, er en taper uten like hvis man mener at Kaffe er bedre en te også da ?

Da er vel man en taper og man trygder for og overleve også da ?

hva prater du om? unnskyld, men ser ikke helt sammenhengen, selvfølgelig skal folk som ikke er friske og MÅ leve av trygda det... men jeg veit om tilfeller der helt friske ungdommer ikke har noe utdannelse i det hele tatt, stæler og råner for penga/tinga dem stæler...skjønner?!

var det jeg mente selvfølgelig.

nuverende bilpark:

Lenke til kommentar
Del på andre sider