capri cosworth Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 HAHA!! kunne NESTEN ikke sakt det bedre sjøl!:thanks Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Da kan en administrator gjerne slette denne tråden da temaet er gått over til noe HELT annet.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 gjør jo i grunn ikke det... Vi skriver hvrordan råne bilen skal være å hvordan bil du ikke skal kjøre.......... Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 det er ikke maks 5 wb i speilet men 15 Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 er jo bare vår definasjon på åssen ein råner ska være... arti med litt diskusjon da.. hehe Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Da kan en administrator gjerne slette denne tråden da temaet er gått over til noe HELT annet.. Neida.. bare bytt overskrift til en litt mer passende en da vettu ;) Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Neeeei... mene skjønner de godt jeg asså capri coswort... tenk på alle de allt for mange sossene som sitter rundt i norge å leser dette... blir bare lei seg når ingen liker de stygge pappa bilene sine ;) må jo tross allt tenke på andre å.... :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Neeeei... mene skjønner de godt jeg asså capri coswort... tenk på alle de allt for mange sossene som sitter rundt i norge å leser dette... blir bare lei seg når ingen liker de stygge pappa bilene sine ;) må jo tross allt tenke på andre å.... :P ja må tenke på andre.. men ikke sosser da. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ja må tenke på andre.. men ikke sosser da. nei sannt i grunn... driter langt i sosser... mene da erre vel ikke så mange flere å tenke på.. Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det er så ufattelig mange rånere i denne tråden her. :cab Stå på, måtte den beste rånern vinne! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det er så ufattelig mange rånere i denne tråden her. :cab Stå på, måtte den beste rånern vinne! OG der traff vi spikeren på toppen! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 "menn som ikke liker kvinner kjører bil med fire ringer" jeg lurer på om du er forbildet mitt! :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Stå på, måtte den beste rånern vinne! jeg TRUR det blir meg! ;) får jeg er go te å tru har jeg blitt fortalt av lakkerer'n i teame... hah Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 jeg TRUR det blir meg! ;) får jeg er go te å tru har jeg blitt fortalt av lakkerer'n i teame... hah må være pro te å tru ja :roll: hehe :P mene ja ska bli god råner du! meg å deg dream team! :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Denne bilen har fire ringer og er vel ikkje så galen. du skriver denne bilen har osv... MEN helt ærlig jeg ser ingen "bil" der altså husk å legg med link eller bilde etc ;) :P Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg