Volvo240TurboInercooler Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Laksetrapp og Eiker felger :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_P_m Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jupp.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Mine "rånebiler"... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 e30 m3 er ikke akkurat det jeg ville kalt rånete men! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Om væremåte: Jeg sa ikke at ALLE var spesielle, men en god del. Likevel, det blir litt feil å si det på den måten av meg, da det strengt talt er vanskelig å definere "normal". De 200SX'ene og Supraene du nevner: Ja, jeg mener at de er rånere når de opptrer på den måten. Det blir ikke like ille når de faktisk har en bil som er verdt å vise frem synes jeg, men vi to har tydeligvis ganske forskjellig syn på hva som faktisk er verdt å vise frem og ikke. Jeg har ingenting imot rånere. Vi deler mye av den samme interessen, så jeg gir tommelen opp for de FLESTE(finnes unntak) rånerne jeg. Likevel så har jeg ALDRI tatt en "rånerunde" e.l., og vil derfor ikke bli kalt råner. Jeg synes det er ganske tafatt å kjøre samme ruta om og om igjen bare for å kjøre(såfremt det ikke er et arrangement/happening e.l). Du sier at de som drikker hver helg burde skaffe seg et liv, men hva med de som råner nesten hver dag i flere timer? Du mener det er et verdig liv? ..og det du sier om nye biler er ikke verdt å kommentere en gang.. Edit: Da kaster jeg inn håndkleet, for jeg skjønner jo med en gang at vi aldri kommer til å bli enige ;) for å si det sånn, heller bil enn alkohol(går jo an med begge deler så lenge det ikke går HELT utover grensene) Altså: personlig så råner jeg fredag og lørdag, resten av uka går det med til høgskole,jobbing hjemme med ved/andre ting,pusse opp bil,tv-kikking+andre vanlige ting. Jeg vil ikke råne hver dag, for da kan jeg gå fort lei(trur jeg)+ at jeg ikke har tid. MEN, hadde jeg bodd i Notodden, hadde jeg nok råna oftere.. jeg råner proporsjonelt med når det er mye folk ute. Jeg syns det er et verdig liv, SÅLENGE man jobber og får gjort litt ellers i samfunnet/hjemme/lært noe. Men som sagt, personlig råner jeg to kvelder i uka,enten jeg er taper eller ikke, det bryr et visst sted hva jeg blir sett på som gitt. Jeg lever AKKURAT det livet JEG syns er godt... om du drekker og herjer,ser film og holder deg hjemme i hæljene bryr meg fint lite, men ikke sånn jeg ville levd. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Råne er gøy det! Men vil ikke si at jeg er en råner. Nå har jeg vert full hver lørdag siden juli så har ikke rånet så mye på kveldene. Men det har jo blitt noe, men stort sett bare når det er bra vær. Jeg har for mye å drive med nå så jeg har ikke tid til å råne lenger, dessuten er det veeeeldi lite rånemiljø her... Heldigvis ingen som er rånere i personligheten, også kalt tapere (?). Men jeg tar heller å drikker på lørdagen enn å kjøre på stripa, men viss jeg ikke drikker så kjører jeg stripa! :P heh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 nettopp kjørt opp jeg;) og er 20 år, men i vinter så ser dere meg ikke så ofte på stripa ihvertfall, da er det noe helt anna som står på planen;) men i romjula så blir det vel alkohyler! Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 nettopp kjørt opp jeg;) og er 20 år, men i vinter så ser dere meg ikke så ofte på stripa ihvertfall, da er det noe helt anna som står på planen;) men i romjula så blir det vel alkohyler! Men så heter jo du Thor,er trønder og råner rosa accent da?! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 TSA jo, Fin bil:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s_P_m Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 TSA jo, Fin bil:) Takk takk :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 TSA jo, Fin bil:) TSA er ikkje ein bil, men ein traktor. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Min :) ikke dum den! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 TSA er ikkje ein bil, men ein traktor. han ene brukeren heter BSA og han som skreiv bsa jo mente nok at der var du.... :idea: Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 søk opp Espen Kittilsen på youtube... haha der harru en råner!! å hvis ikke du finner no på espen, så søk på "kittilsen på skjørtefylla"! årets film! ;) Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 gjør jo i grunn ikke det... Vi skriver hvrordan råne bilen skal være å hvordan bil du ikke skal kjøre.......... Nettopp. Og denne tråden (skal) handle® om at folk har fordommer om hvem som er rånere eller ikke.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg