Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg ser ikke ned på rånere. Jeg verken syter eller klager over de som er rånere.Men at folk tror at JEG er en råner, det liker jeg ikke. Grunden til at jeg ikke liker og bli sett på/kalt for råner er fordi jeg ikke på noen måte gjør det rånere gjør. Råning er helt greit for min del, men når dette går utover veier (som er så i ufattelig dårlig stand fra før), kommer opp i media, de krangler med politiet uten og finne utvei o.l så syns jeg saken blir for drøy. Det er i hovedsak fordommer som er temaet her, som tydligvis en person hitill har skjønnt. Aha.. da ble det litt mer klart :) Hvis du ikke ønsker å bli sett på som en råner, må du antagelivis kjøpe deg en orginal bil som ikke vekker oppmerksomhet, og rive ut stereon. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Aha.. da ble det litt mer klart :)Hvis du ikke ønsker å bli sett på som en råner, må du antagelivis kjøpe deg en orginal bil som ikke vekker oppmerksomhet, og rive ut stereon. Gjerne en Toyota Avensis:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raaneren91 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hehe:P bra sakt Siter Opel Omega MV6 automatkasser 2,5 og 3,0 omega selges! http://www.bilforumet.no/salgs/deler-salgs/266394-opel-omega-3-0-2-5-automatkasser-selges.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Da er du en bilinteressert råner. I motsetning til de som kun råner for å jakte på fjortiser som bytter dåsa mot transport. Er det så vanskelig å ha en samtale som ikke pågår ut av ett bilvindu? Verken dårlig trancemusikk, grufull wunderbaumlukt eller usmakelig stylede biler plager meg nevneverdig. Det som plager meg, er at rånerne som ikke oppfører seg og ødelegger for oss andre bilinteresserte. biring: hva jeg gjør på fritiden skal du foresten drite i. Ja bilinteressert råner høres riktig ut. aldri hatt en fjortis i bilen min. søkki, det må da være forferdelig å kjøre rundt på noen som sitter å fniser av alt som skjer. det at samtalen foregår igjennom bilvinduet er fordi det ofte er kaldt ute. når det ikke er kaldt så går jeg gjerne ut for å prate. Mange rånere ødelegger til og med for andre rånere. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Gjerne en Toyota Avensis:) jeg sa BIL.. gjorde jeg ikke?? neida.. sikkert en ok en det.. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 jeg sa BIL.. gjorde jeg ikke?? neida.. sikkert en ok en det.. Hehe:) Du gjorde det;) Og jeg kom med en kjedelig, grå sak, som på ingen måte skiller seg ut på det visuelle planet:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 jeg sa BIL.. gjorde jeg ikke?? neida.. sikkert en ok en det.. "rice is for eating. not driving" Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 "rice is for eating. not driving" Somm en viss fauskeværing en gang sa: "Det å være råner er å konkurere ut fiendens bilmerker". Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hehe:) Du gjorde det;) Og jeg kom med en kjedelig, grå sak, som på ingen måte skiller seg ut på det visuelle planet:) Åjaaa.. faan smart du Sandmo.. smartere enn meg igjen.. ubersmart! :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Åjaaa.. faan smart du Sandmo.. smartere enn meg igjen.. ubersmart! :D Jeg vet:) Kjører Audi vettu :) Men er ikke så dum du heller:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jeg vet:) Kjører Audi vettu :) Men er ikke så dum du heller:) ja du kjører audi.. men jeg så bort i fra det da jeg kalte deg smart :p Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hele denne diskusjonen er basert på at trådstarter ikke liker å bli kalt råner?? HAHA! kjøp deg en normal bil da gutt. Du kjører dessverre en rånebil, sett ut i fra avataren din :) Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ja du kjører audi.. men jeg så bort i fra det da jeg kalte deg smart :p Var derfor du bare sa smart, og ikke kjempesmart? Skjønner... Can't blame you:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 dette forblir et definisjonsproblem. Tråd som aldri vil få et godt svar, spørs hvem som ser på det. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Var derfor du bare sa smart, og ikke kjempesmart? Skjønner... Can't blame you:) nei.. tenkte egentlig ikke på kjempesmart.. men ubersmart Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg