Gå til innhold

Råner?

Ranger emnet

Oekern

Anbefalte innlegg

Jeg ser ikke ned på rånere. Jeg verken syter eller klager over de som er rånere.

Men at folk tror at JEG er en råner, det liker jeg ikke.

Grunden til at jeg ikke liker og bli sett på/kalt for råner er fordi jeg ikke på noen måte gjør det rånere gjør.

Råning er helt greit for min del, men når dette går utover veier (som er så i ufattelig dårlig stand fra før), kommer opp i media, de krangler med politiet uten og finne utvei o.l så syns jeg saken blir for drøy.

Det er i hovedsak fordommer som er temaet her, som tydligvis en person hitill har skjønnt.

Aha.. da ble det litt mer klart :)

Hvis du ikke ønsker å bli sett på som en råner, må du antagelivis kjøpe deg en orginal bil som ikke vekker oppmerksomhet, og rive ut stereon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 237
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er du en bilinteressert råner. I motsetning til de som kun råner for å jakte på fjortiser som bytter dåsa mot transport.

Er det så vanskelig å ha en samtale som ikke pågår ut av ett bilvindu?

Verken dårlig trancemusikk, grufull wunderbaumlukt eller usmakelig stylede biler plager meg nevneverdig. Det som plager meg, er at rånerne som ikke oppfører seg og ødelegger for oss andre bilinteresserte.

biring: hva jeg gjør på fritiden skal du foresten drite i.

Ja bilinteressert råner høres riktig ut. aldri hatt en fjortis i bilen min. søkki, det må da være forferdelig å kjøre rundt på noen som sitter å fniser av alt som skjer.

det at samtalen foregår igjennom bilvinduet er fordi det ofte er kaldt ute. når det ikke er kaldt så går jeg gjerne ut for å prate.

Mange rånere ødelegger til og med for andre rånere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider