Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 nei.. tenkte egentlig ikke på kjempesmart.. men ubersmart Aha:) Da er vi enige der! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Aha:) Da er vi enige der! nei.. jeg trakk det tilbake :doh men nå blir vi hengt av trådstarter snart :deng Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 nei.. jeg trakk det tilbake :doh men nå blir vi hengt av trådstarter snart :deng Den diskusjon er kommer til å vare i evigheter, så litt OT tåler den;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Den diskusjon er kommer til å vare i evigheter, så litt OT tåler den;) aha.. faen du er jo virkelig smart:D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 aha.. faen du er jo virkelig smart:D Told you so:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hele denne diskusjonen er basert på at trådstarter ikke liker å bli kalt råner?? HAHA! kjøp deg en normal bil da gutt. Du kjører dessverre en rånebil, sett ut i fra avataren din :) Jaggu og folk må ha det inn med te-skje! Denne tråden er starta p.g.a store fordommer til folk ang. syns på hvem/hva som er råning. Tror det er ytterst få folk som ser på Corrado som rånebil. Men for allt jeg vet, så kan det hende alle ser på den som nettopp dette men.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Tror det er ytterst få folk som ser på Corrado som rånebil. Men for allt jeg vet, så kan det hende alle ser på den som nettopp dette men.. Corrado er kult det:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 nei.. jeg trakk det tilbake :doh men nå blir vi hengt av trådstarter snart :deng Hengt skal ingen bli, men slik dere snakker, så foreslår jeg at dere tar det over en kopp kaffe neste gang ;) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Aha.. da ble det litt mer klart :)Hvis du ikke ønsker å bli sett på som en råner, må du antagelivis kjøpe deg en orginal bil som ikke vekker oppmerksomhet, og rive ut stereon. Klare ting liker vi. Nå har det seg slik at bilen min er orginal. Om den vekker oppmerksomhet kommer ann på øyet som ser ;) Stereo er kanskje.. Litt oppgradert fra orginalt. Hehe Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Gjerne en Toyota Avensis:) Der smallt det ! En kammerat av meg har denne type til. (Coupe da, Eey!) Er jo den værste gubbebilen.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Jaggu og folk må ha det inn med te-skje!Denne tråden er starta p.g.a store fordommer til folk ang. syns på hvem/hva som er råning. Tror det er ytterst få folk som ser på Corrado som rånebil. Men for allt jeg vet, så kan det hende alle ser på den som nettopp dette men.. Det er ytterst sjelden man ser en corrado KJØRE. :p Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Kunne ikke vært mer enig. Min har stått mer en den har gått den OG. Stått stille sammenhengede sia 1.august nå ":)" (For og nevne noe) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hengt skal ingen bli, men slik dere snakker, så foreslår jeg at dere tar det over en kopp kaffe neste gang ;) Sandmo er OT-king :o Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Kunne ikke vært mer enig. Min har stått mer en den har gått den OG.Stått stille sammenhengede sia 1.august nå ":)" (For og nevne noe) da må du nok kjøpe deg avensis ja :D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Sandmo er OT-king :o Skjønner ikke hvor du har det fra;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg