Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 da må du nok kjøpe deg avensis ja :D Bedre med en tøff bil som står, enn en kjip en som går... Går alltid en buss:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Bedre med en tøff bil som står, enn en kjip en som går... Går alltid en buss:D hmm.. Den synes jeg ikke var så smart.. du begynner å skuffe litt nå. får ikke råna med buss:hvaskjera Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Bedre med en tøff bil som står, enn en kjip en som går... Går alltid en buss:D DET veit jeg nå ikke. Både og. kommer ann på lenge hvor den står. Når man går på skole og har 3 jobber ved sia ta er man avhengi av bil gitt.. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 hmm.. Den synes jeg ikke var så smart.. du begynner å skuffe litt nå. får ikke råna med buss:hvaskjera Hvis du har lappen på buss så:) Da kan du kjøpe en og ha den fete bilen stående:) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hvis du har lappen på buss så:) Da kan du kjøpe en og ha den fete bilen stående:) faen du har et svar på alt du :s Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 faen du har et svar på alt du :s Skyldig:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Men nå må vi slutte med OT, før Mr. Corradoen-min-står-stille tar av:D Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 ja muligt! Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Takk. Enderlig en som skjønner poenget med tråden her. Hadde satt pris om du kjøre på med et mer utfyllende svar ! Ja, altså. Du er ikkje rånar dersom du kjører sama ruta noen ganger ein kveld, fordi kanskje du kjedar deg, jaja, kan jo kjøre litt, likssom. Då rånar du kanskje, men er vel ikkje råner bare for det? Det er jo idiotisk. Er du bilinteressert er det vel vanlig å kjøre meir enn akkurat nødvendig? Eg har ikkje billappen, men har traktor- og moped-lappen og har kjøyrdt det ein del, fordi eg likar det og det er sosialt. Men eg ser ikkje på meg sjølv som ein rånar. Det å vere ein råner har vist blitt meir enn å bare kjøyre og kjøyre. Det er blitt ein egen livsstil. Men eg har ikkje noko i mot rånerar eller om eg blir kalla rånar. Men det er vel lov å kjøyre?? Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Spørsmålet om folk er rånere er så subjektivt at det er umulig å konkludere med noe som helst. Men vi kan jo prøve. Selv mener jeg at jeg råner, men at jeg ikke er noen råner ;) Skrev en skoleoppgave om dette i fjor (lagde til og med en tråd), hvor jeg konkluderte med at det å råne er noe alle kan gjøre, mens råner forbindes med noe harry. Tror dere ikke det kan være noe der? Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Er så jævli domt! Hater at folk sier at jeg er en råner! Rånere er feite, bruker pilotbriller, kinnskjegg, ekkel wunderbaum lukt i bilen, trekk på rattet, setetrekk, pysj i hattehylla, SOTA ruter (helst malt), billig bil med hull i eksosen, spiser helst pølse og burger på bensinstasjonen osv. Heldigvis har vi ikke så mange her på øya jeg bor, er en eller to av de. Verste jeg har hørt noen gang var en som presterte å si om min E30M3 at den var gjennomført rånete!?? En E30M3 for pokker! Ingen av mine biler har wunderbaum, poppy, terninger eller sotefilm. Jeg er IKKE en råner, men å sige stripa av og til har jeg ingen problemer med. Eller stå på stripa å snakke med kompisser. Om sommeren blir det en del turer over stripa med M3en med takluka åpen og rutene nede, det er jo bare lekkert! F.eks den artikkelen med han som hadde vert å rånt på den flyplassen... Rånt opp flere sett med dekk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Er jo i grenseland til råning om du kjører frem og tilbake på stripa, og står og snakker med kompiser på bensinstasjonen. Men jeg forbinder råning med noe enda mer harry.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det å kjøre frem og tilbake på stripa og henge på benser'n er råning. Men alle er ikke dedikerte rånere bare fordi de råner litt ;) Er resten av rånestilen som gjør deg til råner. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Spørsmålet om folk er rånere er så subjektivt at det er umulig å konkludere med noe som helst. Men vi kan jo prøve. Selv mener jeg at jeg råner, men at jeg ikke er noen råner ;) Skrev en skoleoppgave om dette i fjor (lagde til og med en tråd), hvor jeg konkluderte med at det å råne er noe alle kan gjøre, mens råner forbindes med noe harry. Tror dere ikke det kan være noe der? Eirik jo, det er jeg enig i, så kan vi begynne å diskutere hva som er harry da... jeg mener det finns harry-kult og harry-teit. harry-teit: biltema vinger,spinnerkapsler, teipa øyelokk, ulakkert plast osv osv harry tøft: kan være mye, spørs hvor gjennomført det er, mange faktorer spiller inn. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ulakkert plast osv er jeg helt enig i, vinger, potter og scoops fra Biltema og. Harry kan være kult hvis man er enig i at det er litt teit selv. Ingenting er verre enn de med baums og böser-teip som prøver å forsvare det når man peker på harryfaktoren :) Selv har jeg for eksempel tenkt på fullt plysj-interiør i Rollaen, ikke fordi det er kult og skiller seg ut (det er harry argumenter), men fordi det er en del av bozosoku-stilen i Japan, sammen med for eksempel overdimensjonerte felger i bredderetningen :D Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg