Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg råner ikke, jeg siger stripa! Sier ikke at jeg er ute å råner, men at jeg er ute å siger.. Ikke det at jeg gjør det så mye nå lenger men. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg råner ikke, jeg siger stripa! Sier ikke at jeg er ute å råner, men at jeg er ute å siger.. Ikke det at jeg gjør det så mye nå lenger men. ja, du blir jo veldig mye mindre verdt når du sier du råner enn at du siger stripa...siger høres jo helt gay ut da. du erklæres herved som vinner av prisen, årets ikke-råner som er råner og råner, men sier siger isteden for. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hva i helvete er problemet ditt egentlig? Stor i ord liten på jord! Noen som var stygg med deg når du var liten? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Når du "siger" denne stripa di. Kjører du ikke opp og ned, frem og tilbake da? Det er farlig nærme råning spør du meg. Sier ikke at du er en hardbarket råner, men du råner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 du erklæres herved som vinner av prisen, årets ikke-råner som er råner og råner, men sier siger isteden for. Damn right. Hva i helvete er problemet ditt egentlig? Stor i ord liten på jord! Noen som var stygg med deg når du var liten? Grin a, gå til angrep på ham du.. Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øvrekleiv'n Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Spørsmålet om folk er rånere er så subjektivt at det er umulig å konkludere med noe som helst. Men vi kan jo prøve. Selv mener jeg at jeg råner, men at jeg ikke er noen råner ;) Skrev en skoleoppgave om dette i fjor (lagde til og med en tråd), hvor jeg konkluderte med at det å råne er noe alle kan gjøre, mens råner forbindes med noe harry. Tror dere ikke det kan være noe der? Eirik Enig! Å råne og å vere råner er to vidt forskjellige ting. Er sant som nokon skriver at nokon rånere har WB, terningar, biltema kapslar og spoiler. Dette er jo harry, ja. Men some har ikkje råd til dyre delar. Men, men. Kan vere tøft sjølv om det er harry, men nok om det. Uansett om du råner kvar dag så treng du ikkje vere "ihuga" råner!! Siter Old Kadetts never die! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Eriksmil, får jeg spørre om du definerer deg som råner? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ikke har jeg rullemalt bil, ikke drar jeg til Strømstad i påsken, ikke har jeg wunderbaums og ikke hører du bilen før du ser den. Men jeg råner en god del ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ikke har jeg rullemalt bil, ikke drar jeg til Strømstad i påsken, ikke har jeg wunderbaums og ikke hører du bilen før du ser den. Men jeg råner en god del ;) Nemlig, uansett finnes det vel ikke rånere på Røa. Kun bilentusiaster ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Alle her inne er rånere. Du er råner i mitt syn. Fordi du kjører gammal volvo og har 17 tusenmetere. Som sagt, vi har alle forskjellig syn på denne saken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Han tar ikke det så tungt regner jeg med, siden det kommer fra en som kjører Fiesta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg råner ikke, jeg siger stripa! Sier ikke at jeg er ute å råner, men at jeg er ute å siger.. Ikke det at jeg gjør det så mye nå lenger men. Du råner opp og ned stripa, men har mindreverdighetskomplekser på grunn av dette:) vi skal støtte deg gjennom denne tunge perioden... Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sjuk i hode du... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villstyring Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hvorfor har det seg sånn at enkelte blir helt paniske når noen mener bilen dems er ''rånete'' eller når noen kaller andre en ''råner''? Folk kaller ALLE bila i gårdsplassen min for ''rånebiler'' fordi de blir brukt mer enn en gjennomsnittlig passat eller avensis... Ikke no problem det, rånebil er jo ikke et stygt begrep! Ikke er det stygt å kjøre mye bil heller.. Kall gjerne bilene mine rånebiler og kall meg gjerne råner:D Siter ~Wild Racing~ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hvorfor har det seg sånn at enkelte blir helt paniske når noen mener bilen dems er ''rånete'' eller når noen kaller andre en ''råner''? Folk kaller ALLE bila i gårdsplassen min for ''rånebiler'' fordi de blir brukt mer enn en gjennomsnittlig passat eller avensis... Ikke no problem det, rånebil er jo ikke et stygt begrep! Ikke er det stygt å kjøre mye bil heller.. Kall gjerne bilene mine rånebiler og kall meg gjerne råner:D ja, i tillegg kaller dem folk sjuke i hue pga at DEM ikke innser sjøl at dem råner og er SÅ utruuuulig redd for å bli assosiert med det, da sier jeg bare en ting: selg "gatebilene" kjøp deg ford siesta 1.1 og sixpence-lue. Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg