Leirviken Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sjuk i hode du... Er det virkelig noe å hisse seg opp over? Du råner jo.. men ikke dermed sagt at du er en slik harry råner. men den der med SOTA ruter reagerte jeg litt på. er man virkelig råner når man har det? isåfall har jeg sett fabrikker som lager rånebiler:D Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Sota som i 4% med luftbobler ;) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hvorfor har det seg sånn at enkelte blir helt paniske når noen mener bilen dems er ''rånete'' eller når noen kaller andre en ''råner''? igjen, mindreverdighetskomplekser;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leirviken Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 igjen, mindreverdighetskomplekser;) noe der omkring ja. Siter Volvo 240 GL BMW 320 E21 Volkswagen Jetta GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Er det virkelig noe å hisse seg opp over?Du råner jo.. men ikke dermed sagt at du er en slik harry råner. men den der med SOTA ruter reagerte jeg litt på. er man virkelig råner når man har det? isåfall har jeg sett fabrikker som lager rånebiler:D Er forskjell på soting og toning ;) Og de luftboblene da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Han tar ikke det så tungt regner jeg med, siden det kommer fra en som kjører Fiesta. Damn right boy! Jeg driter i hva andre sier om meg og mine biler. Alle har vær sin smak, så tar meg ikke nær av det.. Hvertfall ikke når det kommer, som du sa, fra en som kjører en Fiesta.. ikke vet jeg hva han der brunerune gjør på fritida, men harry liten konebil har han hvertfall Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Damn right boy! Jeg driter i hva andre sier om meg og mine biler. Alle har vær sin smak, så tar meg ikke nær av det.. Du driter tydeligvis ikke i det når du følger opp med: Hvertfall ikke når det kommer, som du sa, fra en som kjører en Fiesta.. ikke vet jeg hva han der brunerune gjør på fritida, men harry liten konebil har han hvertfall Går man til angrep på kritikere og kritiserer dem for bilen deres klarer man tydeligvis ikke å heve seg over det eller drite i det :) Eirik Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Du driter tydeligvis ikke i det når du følger opp med: Går man til angrep på kritikere og kritiserer dem for bilen deres klarer man tydeligvis ikke å heve seg over det eller drite i det :) Eirik faen din pirkete rødtopp :P må jo angripe litt tilbake da. har jo trossalt ikke 17 tusenmetere heller. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 ikke vet jeg hva han der brunerune gjør på fritida, men harry liten konebil har han hvertfall Harry liten konebil, nå har jeg hørt det og :) Men litt bad for deg når kona blåser deg på stripa. Men klart, kritikk er noe jeg absolutt tåler ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Kanskje det, men du må fortsatt leve i skam ettersom du kjører konebil.. Motor eller ikke, har ikke så mye å si. Sier mye om deg som person bare :D Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ser egentlig ikke skam i å kjøre en konebil. Jeg trenger ikke større bil. Skal jeg ha med bagasje, hiver jeg det i baksetet. Skal jeg ha med ski, hiver jeg det i skiboksen. Når jeg hadde A4, hadde jeg plass til like mye.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Men litt bad for deg når kona blåser deg på stripa. Spørst hvor mye sprut det er i turbotassen sin 940 det ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Det gjelder vel generelt alle biler. Uansett er propell for pyser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Spørst hvor mye sprut det er i turbotassen sin 940 det ;) Like morro hver gang å se fjesene på "gatebilgutta" når jeg drar fra de med en klin orginal 940 med hjulkapsler, og takstativ. Og når det gjelder propell, så kjører de tøffe gutta med det. Det andre suger jo. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Like morro hver gang å se fjesene på "gatebilgutta" når jeg drar fra de med en klin orginal 940 med hjulkapsler, og takstativ. Og når det gjelder propell, så kjører de tøffe gutta med det. Det andre suger jo. er det dette som er bedre kjent som sleeper(syvsover), som våkner RASKT til live?!:) elsker sleeper-biler! Takgrinner,ski på taket, full gass og bra drag;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg