Flyndra90 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Biring, det å bruke penger på bil og det å bruke penger fyll kommer ann på interesser, de som ikke har interesse for bil synes selvfølgelig det er bortkasta å bruke mye penger på det, mens de som ikke liker å drikke, synes det er bortkasta. Det at man er en taper fordi man bruker penger på alkohol er noe av det dummeste jeg har hørt. Mulig å være så trangsynt :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Vil vel ikke bli sett på som en råner om han kjører gjennom sentrum. Heller om han har ruta nede, og armen over kanten.. og ruller forbi i 5kmt.. gjerne gjentatte ganger. Nå blir jeg frustrert. Ingen skjønner en dritt !!! Slik jeg beskreve på posten min (som du kommenterte med det jeg svarer til nå) så blir man kalt for råner for akkurat det jeg fortalte ! Er det som er POENGET med denne tråden, at folk forhåndsdømmer personer med en oppsiktsvekkende bil. Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Så er det jo lov å tenke litt fornuftig også da Mr.Biring. Alle vet jo at rånere(min definisjon av en råner er en som kjører opp og ned samme ruta over lengre tid samt. står parkert heeelt inntil "kollegaen" på en besinstasjon e.l.) i 90% av tilfellene kjører gamle biler (Volvo 240, Golf 2 osv.) og har en noget spesiell oppførsel/væremåte. Nettopp derfor er det fullt forståelig at noen misliker å bli kalt råner. Det skjønner jo du også? Amen Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Volvo 240 knuser 99% av det dere har å stille opp med uansett, jeg lukter misunnelse. På hvilken måte slår 240´n de bilene ? Om det er tomganskonkurranse vinner nok kanskje 240, ettersom de andre bilene faktisk har en brukandes motor som krever mye bensin. Om det er opp og ned rundt og tilbake igjen du mener, så står vel alle likt. Sladding kanskje ? Tror en Supra slår 240´n der på tørr asfalt. Hva kan væra igjen da a tro ? hmm... Åjo ! Vinudsheisen såklart. Dette kommer ann på om den er elektrisk eller manuell.. Stero er jo opp til en selv.. Finner ikke 240 så veldig mye bedre jeg ? Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 En råner: En person med over gjennomsnittet interesse for bil, som liker å tilbringe fritiden med å kjøre. Gjerne da i faste småruter, også gjerne med ilagt stoppeplass, der flere biler samles. Her går praten gjerne i bil, og man beundrer hverandre sine biler og spiller musikk. Dette er slik jeg ser det, og jeg har ikke nevnt bilmerker eller modeller, da dette ikke er viktig. Er man råner råner man med det man har. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oekern Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 En råner:En person med over gjennomsnittet interesse for bil, som liker å tilbringe fritiden med å kjøre. Gjerne da i faste småruter, også gjerne med ilagt stoppeplass, der flere biler samles. Her går praten gjerne i bil, og man beundrer hverandre sine biler og spiller musikk. Dette er slik jeg ser det, og jeg har ikke nevnt bilmerker eller modeller, da dette ikke er viktig. Er man råner råner man med det man har. Tildels enig. Den første settninga kunne du droppet... Men som du sier, ditt syn :) Siter VW Corrado G60 - Langtids prosjekt Mitsubishi Lancer glxi -Bruksbil som får kjærlighet I´m BANKRUPT - A G60 owner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Definisjonen av råning er å kjøre rundt uten mål og ende, gjerne i en lite tiltrekkende bil. Har man fin bil så er det "cruising". Haha.. :P Men en "råner" ville jeg sagt er en person som har en bil med høy harry-faktor og som har tilfluktsted på den lokale "esso'n". Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 bedre plass i 240/245'n da så du kan ha med deg fleire fjortissar(fjortissar = snille å greie jenter i alderen 14-18!) uten at det blir unødvendig trangt! der vinner 240'n!:volvsmile Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 trodde råner var synonymt med Biringen jeg:S Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Er så jævli domt! Hater at folk sier at jeg er en råner! Rånere er feite, bruker pilotbriller, kinnskjegg, ekkel wunderbaum lukt i bilen, trekk på rattet, setetrekk, pysj i hattehylla, SOTA ruter (helst malt), billig bil med hull i eksosen, spiser helst pølse og burger på bensinstasjonen osv. Heldigvis har vi ikke så mange her på øya jeg bor, er en eller to av de. merklig... på jobb, hvis vi får inn en nedslarva bil som oser av wonderbaum over flere kvartaler, så er det somregel en bil fra Bømlo, fra Prelude me harry styling, e36 med så mye wonderbaum jeg måtte ha på meg maska når jeg flytta på bilen, til nedslarva MitsuBITCHY, som det sto så fint i bakruta. tror de fleste byer har sine rånere, tilogmed de små byene. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 bedre plass i 240/245'n da så du kan ha med deg fleire fjortissar(fjortissar = snille å greie jenter i alderen 14-18!) uten at det blir unødvendig trangt! der vinner 240'n!:volvsmile er bare lov å ha 5 uansett... Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iskrem Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 bedre plass i 240/245'n da så du kan ha med deg fleire fjortissar(fjortissar = snille å greie jenter i alderen 14-18!) uten at det blir unødvendig trangt! der vinner 240'n!:volvsmile Heller småbiler med småjenter enn "storbiler" med "storjenter". ;P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
capri cosworth Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 da er vi uenige der! hadde heller kjørt en rulla og kappa volvo 245 med no go dansebann ell cøntry på anlegge når som helst enn en supra!:ass: Siter 1993 volvo 245 (rånebrakka!) 1982 møørch s123(ein to tri) 300tdt vraka:( 1977 ford capri 2.0 S (prosjekt) formann i bamblebøgda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240TurboInercooler Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 merklig... på jobb, hvis vi får inn en nedslarva bil som oser av wonderbaum over flere kvartaler, så er det somregel en bil fra Bømlo, fra Prelude me harry styling, e36 med så mye wonderbaum jeg måtte ha på meg maska når jeg flytta på bilen, til nedslarva MitsuBITCHY, som det sto så fint i bakruta. tror de fleste byer har sine rånere, tilogmed de små byene. Haha! Finner ikke noe slik i mine biler eller noen av kompissene mine sine. Den MitsuBITCHY er det faktisk jeg som har satt dekalen i bakruta på. Var en venninde som hadde den for mange herrens år siden. Men man må ikke glemme at her på Bømlo så har vi jo Langevåg, der er det et annet miljø..Vil tro man snakker mer harry faktor der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240_2 Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 da er vi uenige der! hadde heller kjørt en rulla og kappa volvo 245 med no go dansebann ell cøntry på anlegge når som helst enn en supra!:ass: Ja! AMEN noen som skjønner det! Bilen ska være kappa, stygg og bra annlegg da erru den finaste.. Skjønner ikke at de gidder å kjøpe de stygge supra dingsene ligner jo på en hval eller noe... Siter - Volvo 240 GLE (turbo prosjekt) (-) Fremtidig: volvo 245 som er harry! kleppt og kun dansband &cøntry musikk inni! lakerær å oppretter i bamblebygda rasarlag! og stolt kusetjuv sånn ellers... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg