Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Den i ruta kan du spare meg for :( Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Den i ruta kan du spare meg for :( du mener det ja? godt det ikke er din bil da=) Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Haha, ja :D Men skjønte ikke at du faktisk var en jente før nå :p Daa KAN jeg overleve det! Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Girls betyr jo Jenter.. Så at du fant ut det er jo bare en bragd i seg selv Hansi ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Skulle svare deg rune, men så ble eg banna.. så gir faen i å prøve igjen Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Skulle svare deg rune, men så ble eg banna.. så gir faen i å prøve igjen ble du banna du og?? beskjed om ip blokkert her og... sorry OT Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 jeg og ble banna? hvorfor det da? Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Haha, ja :D Men skjønte ikke at du faktisk var en jente før nå :p Daa KAN jeg overleve det! hehe er nok ei jente jeg ja*ler* Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hehe er nok ei jente jeg ja*ler* Jente med smak da :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 jeg og ble banna? hvorfor det da? garantert en admin for var uheldig og trykket noe feil inne på serverinnstillingene... men rettet seg ganske fort igjan da... Siter (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hehe trodde jeg hadde fornærmet noen jeg Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jente med smak da :D hehe liker og tro det selv ihvertfall *ler* Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Me 2 :( hehe liker og tro det selv ihvertfall *ler* Jenter som har skjønt at Audi er tingen er alltid bra :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ikke ødelegg tråden til jenta nå gutter! Gå til den derre offtopic blablabla tråden deres :P ----- Badangel fortell mer om bilen da :) Motor, modell osv. Quattro? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Me 2 :( Jenter som har skjønt at Audi er tingen er alltid bra :D hehe liten Audi gutt du skjønner jeg Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg