Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Ikke ødelegg tråden til jenta nå gutter!Gå til den derre offtopic blablabla tråden deres :P ----- Badangel fortell mer om bilen da :) Motor, modell osv. Quattro? det er nok desverre bare 1,6, men den skal chippes og det veldig raskt hehe og det er 1999mod ,men første gang registrert i slutten av 1998! men som jeg har sagt så går mye penger på og få banebilen klar så Audien blir det ikke gjort så mye med enda, men snart serru=) Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Tror ikke du vil vinne noe på en chip til den bilen :) Bruk heller 5 000 på andre kjekke oppgraderinger :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Tror ikke du vil vinne noe på en chip til den bilen :) Bruk heller 5 000 på andre kjekke oppgraderinger :D ja kansje ikke så dumt det (hmmmm) og dessuten får jeg raset fra meg i golfen! Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Rett som Haansi sier. :) Ingen vits å chippe en 1.6 Bruk heller pengene på andre ting som senk :) 1999 modell er jo ikke så ille. Da slipper du forhåpentligvis unna mange av A4 sykdommene :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Rett som Haansi sier. :)Ingen vits å chippe en 1.6 Bruk heller pengene på andre ting som senk :) 1999 modell er jo ikke så ille. Da slipper du forhåpentligvis unna mange av A4 sykdommene :) hørt noe om at de fikk ristet av seg en del sykdommer i 97 kan det stemme? Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Får mang fine småoppgraderinger for 5000kr som du ellers ville wastet på chip :) Facelift-lamper fremme og bak på ebay, og annet småknask. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 hørt noe om at de fikk ristet av seg en del sykdommer i 97 kan det stemme? Jeg hadde 97 modell forrige gang jeg hadde a4 og det var dessverre litt sykdommer der også. Ble litt bedre etter 98 modellen og på 2000 modellen var det enda mindre feil. Så du slipper nok unna mye siden du har 98/99 mod :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Jeg hadde 97 modell forrige gang jeg hadde a4 og det var dessverre litt sykdommer der også. Ble litt bedre etter 98 modellen og på 2000 modellen var det enda mindre feil. Så du slipper nok unna mye siden du har 98/99 mod :) vi får håpe det=) har ikke råd til noe tull! banebilen har kosta meg en del nå ja hehe Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Får mang fine småoppgraderinger for 5000kr som du ellers ville wastet på chip :) Facelift-lamper fremme og bak på ebay, og annet småknask. oki da skal jeg ta meg en titt på litt smånask som du sier=) Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Den er fin :) Skal ikke så mye til.. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Den er fin :) Skal ikke så mye til.. skal få kjøpt inn litt til den snart også legger jeg ut flere bilder her så får vi se gutter hehe Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Bra :D Har du en tråd om golfen din forresten? Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Bra :D Har du en tråd om golfen din forresten? jepp på golf 2 og tråden heter prosjekt golf gti Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Skal sjekke det ut :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Skal sjekke det ut :) det syntes jeg du skal!han jeg kjøpte den av sa den var trimmet av hundspett rally også er det kommet turbo inni den etter at jeg fikk kloa i den=)og den er ny lakkert etter at jeg fikk den! Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg