Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Var pent synes jeg :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Var pent synes jeg :D så hyggelig at du syntes det=) ble jeg glad Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 men nå er det tv titting resten av kvelden! dere får ha en fin kveld gutter=) Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Yes, kos deg :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 hvor burde jeg se etter styling til bilen min? Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 hvor burde jeg se etter styling til bilen min? Spørs jo helt hva slags stil du skal kjøre på bilen din det. Hva slags styling du liker selv. :) Selv syns jeg CLEAN style er fint. Ikke noe overdrevent klumpete styling i alle kanter. Men at det er pent og diskrè samtidig som det er veldig pent å se på. Etter min mening er S4 front den fineste fronten du kan få på disse bilene. Sett på s4 front og s4 grill, senk den og få på fine felger. Da er du i boks :) Min gamle A4 med S4 front og s4 grill: Hør med Møller hvor mye dem skal ha for s4 front :) Jeg kjøpte min hos Flissundet motorservice. Men dette er jo mange år siden så prisen har vel blitt litt snillere nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Vil du handle i Norge har bsbildeler.no og norskbildelsenter.no veldig mye. Er dog stivere priser hos de enn hvis du er villig til å handle i utlandet og på ebay. Priser i utlandet kontra her hjemme varierer egentlig veldig i forhold til hva du er ute etter, men i grovt sett alle tilfeller lønner det seg på ebay.. Alt fra dørhåndtak og lyspærer til fangere, felger og senkesett blir vanligvis billigere der. Men hva er det du er ute etter? :) Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Men husk at når du bestiller fra utlandet så kan frakten fort bli opp mot 500 kr, så gjelder å bestillesamlet;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 når jeg tenker på styling så tenker jeg at less is more hvis dere skjønner! jo mindre jo bedre! ny front og felger også senke den Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Spørs jo helt hva slags stil du skal kjøre på bilen din det.Hva slags styling du liker selv. :) Selv syns jeg CLEAN style er fint. Ikke noe overdrevent klumpete styling i alle kanter. Men at det er pent og diskrè samtidig som det er veldig pent å se på. Etter min mening er S4 front den fineste fronten du kan få på disse bilene. Sett på s4 front og s4 grill, senk den og få på fine felger. Da er du i boks :) Min gamle A4 med S4 front og s4 grill: Hør med Møller hvor mye dem skal ha for s4 front :) Jeg kjøpte min hos Flissundet motorservice. Men dette er jo mange år siden så prisen har vel blitt litt snillere nå. ja den likte jeg veldig godt!!!!!! Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 når jeg tenker på styling så tenker jeg at less is more hvis dere skjønner! jo mindre jo bedre! ny front og felger også senke den Helt enig der ja! Less is more! Clean style is my style :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Helt enig der ja!Less is more! Clean style is my style :) jepp Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Badangel Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 /i403.photobucket.com/albums/pp117/badangel86/biler/DSC00004.jpg[/img] Siter 1998 Audi A4 (bruksbil) 1986 Golf 2 Gti Turbo (banebil) (GirlsGoFast.com) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiRS4 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Spørs jo helt hva slags stil du skal kjøre på bilen din det.Hva slags styling du liker selv. :) Selv syns jeg CLEAN style er fint. Ikke noe overdrevent klumpete styling i alle kanter. Men at det er pent og diskrè samtidig som det er veldig pent å se på. Etter min mening er S4 front den fineste fronten du kan få på disse bilene. Sett på s4 front og s4 grill, senk den og få på fine felger. Da er du i boks :) Min gamle A4 med S4 front og s4 grill: Hør med Møller hvor mye dem skal ha for s4 front :) Jeg kjøpte min hos Flissundet motorservice. Men dette er jo mange år siden så prisen har vel blitt litt snillere nå. Hva heter de felgene der? synst og sett de på en annen a4 Siter Kjører laveste bil'n i gata Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg