st1an Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Hallo! Noen som vet hvaslags firma som frakter med tog fra tr.heim til fauske? (Toget går vel ikke lenger nord enn til fauske?) Hurtigruta kjører jo også fra tr.heim og til Harstad? Er dette billigere? Skal ha frakta en moped oppover.. Beste blir vel med båt til Harstad, og kjøre derfra til Narvik? For toget stopper vel med Fauske, og det blir vel en del lengre og kjøre :P Takk for svar. Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Går ikke toget fra tr.heim helt til narvik? Det gjør ihvertfall toget fra drammen. Det beste du gjør er å ringe til hurtigruten å diskuterer litt pris med dem. Jeg fikk frakten på bilen min en del billigere ved å diskutere litt :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-Racing Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 du kommer ikke lenger enn til bodø med tog :) Siter - 91 Nissan 200sx s13 (prosjekt) - 98 Nissan Primera stv (kjerringa sin) - 87 Nissan King Cab (bruksbil) - 06 Opel Vectra (solgt) - 90 Nissan 200sx S13 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 Toget går ikke til fauske? Blir hurtigruta, skal diskutere pris ja :) Takk for svar. Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mordi87 Skrevet November 4, 2008 Rapporter Share Skrevet November 4, 2008 er mange som frakter med trailere også;) Siter [-1986 VW Jetta 1.6 -] [-2003 Audi A4 1.8T stv-] [-1996 VW Golf 2.0 GTI -] SOLGT [-1998 Audi A4 1.8T -] SOLGT [-1989 VW Golf 1,8GL -] spiker [-1985 VW Golf 1,6CL -] spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hei Nordlandsbanen er for tiden stengt ved Steinkjer pga steinras. Kan ta flere uker før den åpner. Kanskje ikke før jul Dette vet jeg fordi jeg er lokomotivfører (CargoNet). Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 Hei Nordlandsbanen er for tiden stengt ved Steinkjer pga steinras. Kan ta flere uker før den åpner. Kanskje ikke før jul Dette vet jeg fordi jeg er lokomotivfører (CargoNet). Synes så tydelig jeg hørte på radioen at Nordlandsbanen var gjenåpnet, men det er klart at uttalelser fra lokomotivfører slash politibetjent slash tollbetjent buskmann må tillegges betydelig vekt... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 5, 2008 Rapporter Share Skrevet November 5, 2008 du kommer ikke lenger enn til bodø med tog :) Man kommer til Narvik, men da må man kjøre via Sverige. Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Nordlandsbanen er stengt enda ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Nordlandsbanen er stengt enda ja. I følge presse og etermedier så er den åpnet. Dette sto forresten i Adresseavisens netteutgave på tirsdag: - Vi må prioritere toget. Vi er i ferd med å bygge en voll ved E6 som skal fange opp nedfallskråningene så de ikke havner på jernbanesporet. Går det som vi håper og trur, åpner jernbanen i løpet av morgendagen, sier utbyggingssjef Petter Hildre i vegvesenet. http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article1183783.ece Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chriheim Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hurtigruta eller en av de store speditørene er nok enkleste utveg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Du har vanskelig for å fatte dette Reodor, skjønner jeg. Nordlandsbanen er stengt pga steinras. Se nsb.no. Si fra hvis du fortsatt ikke forstår, så skal jeg lage skriften enda større. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goførti Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hurtigruta kjører jo også fra tr.heim og til Harstad? Er dette billigere? Hurtigruta kjører?? vat ze føkk, noe nytt de har begynt med? :) Siter 93 Volvo 245 Turbo 86 Volvo 240 98 Kawasaki ZX6-R 09 Polaris Assault RMK 800 87 Suzuki lt250r Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Du har vanskelig for å fatte dette Reodor, skjønner jeg. Nordlandsbanen er stengt pga steinras. Se nsb.no. Si fra hvis du fortsatt ikke forstår, så skal jeg lage skriften enda større. Nå skal du høre her Bush (aha, det forklarer den middelmådige utøvelsen av politikk på andre siden av dammen de senere årene...), at jeg sier bare det jeg hørte på radioen for etpar dager siden. Det kan tyde på at de har valgt å stenge den igjen på grunn av fortsatt rasfare. Dessuten kan man ikke ta noe du sier for god fisk. Du har nemlig en urovekkende lav sannhetsprosent i dine innlegg... Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
buskmann Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ro ro. Siter Støtt opp om Harrypolitiet, si nei til Harry-biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg