Reodor F Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Ro ro. Tja, en med så mange yrker som deg har problemer med å strekke til: Ta den med til meg du, så skal jeg ta en kikk på den. Jeg er mekaniker på Nissan-verksted. Bor i Aremark. Stort sett en grei bil. Men disse bruker ca ett drivledd på år. Det er ren driftskostnad man må iberegne. Jeg jobber i Statens innkrevingssentral, og kan gi litt informasjon. Inntil videre kan du la være å betale kravet. Hvis vi har fått feil eller ufullstendig informasjon fra politiet, så kan vi ikke iverksette inndriving av kravet. Mest vanlig når politimannen skriver som en gris, og håndskriften ikke lar seg tolke med skriftgjenkjenning på data. Og ring for all del ikke SI. Er du uheldig med hva du sier, så har vi plutselig nok informasjon til å sende ut kravet. I tillegg jobber du som nevnt også i utrykningspolitiet, i tollvesenet og i Cargo Net... Well done mister! Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
st1an Skrevet November 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hahaha! :P Takk for svar folkens.. Og du som kommenterte det at hurtigruta kjører: Haha, lo litt der :P Siter Mvh Stian ________________________________ - '99 Hyundai Coupè *Til salgs* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Buskmann må ha en imponerende CV?! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg