Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet


AudiRS4

Anbefalte innlegg

noen liker å bruke penger her ja! :D

 

grattis er vel det eneste å si! men hvordan skal du feste skjørtene? festene kosster jo mer enn skjørtene i seg selv..

 

når du er i gang kan du jo gjøre som silverline A4'en på vacn og fjerne de nedre dørlistene.. siden du no e i bruke penger hjørnet!

 

 

hehe, ja liker desverre og drage visa kortet ! hehe

 

Forstod det slik at festene følgte med.. om ikke så får jeg bestille festene også eller lage fester selv..!

 

Får se hva som skjer med dørlistene ! må nesten prøve skjørtene først og se hvordan det blir og hva som ser best ut .. :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe, ja liker desverre og drage visa kortet ! hehe

 

Forstod det slik at festene følgte med.. om ikke så får jeg bestille festene også eller lage fester selv..!

 

Får se hva som skjer med dørlistene ! må nesten prøve skjørtene først og se hvordan det blir og hva som ser best ut .. :)

 

jau. er vel best det. du kan jo evt. høre med hun frøken A4 eller silverline fyren. de har jo begge nylig fått på S4 skjørt.

 

hvilke anlegg kjøpte du? catback eller full rulle?

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, har bestilt noen motor oppgraderinger , blandt annet downpipe :)

 

ojoj, ser man d ja. du lader opp til å lade mer eller?

 

når får du montert eksosen da? du må ligge ut et lite lydopptak:D om d blir bra tar eg sikkert kontakt med han eg sku kjøpe av sist! tror ikke han har solgt.

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ojoj, ser man d ja. du lader opp til å lade mer eller?

 

når får du montert eksosen da? du må ligge ut et lite lydopptak:D om d blir bra tar eg sikkert kontakt med han eg sku kjøpe av sist! tror ikke han har solgt.

 

 

Ja får nå håpe at den vil ladde litt mer en 1.1 bar :) ;)

Ja får sikkert montert eksos på torsdag om jeg får tilbake bilen da.. tror ikke jeg får den tilbake før siden den skal lakkes imorgen! Men om det blir bra så får jeg vell ta opp et lydopptak til deg :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk idag Simons effektanlegget:)

fikk også det nye kjølerøret til servoen, og 2 nye bolter som sitter oppi frontfangeren!

bilen skal lakkes imorgen og får den ikke før fredag.. Så då blir det og montere eksos på fredag og muligens skifte kjølerør..

Håper på og få S4 skjørtene og S4 bakfangeren imorgen :) og festene kommer på mandag sikkert.. Bestilte meg også N75J ventil idag også, som kommer på Fredag :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår