Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet


AudiRS4

Anbefalte innlegg

  • Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da er 2 nye facelift framskjermer bestilt ;) skal valses Maximalt og lakkes ! skal også valse bakskjermene, men blir ikke like mye som framme da men

 

eg og vil ha facelift skjermer!! koffor bytter du ut de gamle egentlig? du har orginalt facelift sant?

96 A4 1.8TQ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, du får kjøpe deg da;p har orginal facelift ja!

for i vinter vart jeg litt ivrig og leiket meg litt for mye.. en sving jeg alltid bruker og ligge bredt så fekk jeg kontra og havnet i grøften, og der stod det selvfølgelig et skilt som tok og bulka skjermen på høgre siden.. så fikk jeg skjermene for 2000,- å då kjøpte jeg bare! skjermen på venstre siden er helt fin, men blir seende domt ut når det er bare ene siden som er valset helt ut :p så kjøpte 2 for at det skal se likt ut :)

 

Snakket med en kompis istad i telefonen og menst jeg snakket med han ble han stoppet av politiet..de kikket på at blinklysene lyste oransje hele tiden.. hvis man fjerner parklys pærene hos bmw så lyser blinklysene istadenfor fremme.. lurer på hvordan politie vil kikke på mine US lykter jeg :D han måtte også på visning hos biltilsynet pga bilen var så lav at de lurte på om det var senkesett på bilen, for det stod ikke i vognkortet, skal le godt om di stopper meg når jeg har 1 cm bakkeklaring og GODKJENDT senkesett i vognkortet :D:D

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, US spec lyktene er jo ikke e-merket, så de er ikke akkurat lovlige i Norge da.

 

Og senkesettet ditt er vel neppe TÜV godkjent ned til den høyden du har nå ;)

 

 

Er det noe som er lovlig i norge da??

 

Vell, når det står i vognkortet mitt : montert godkjendt justerbar senkesatt så kan ikke politie si så mye ;) de har ikke peiling :D

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du får si at det er markerings lys. slik som saab har kjørt i mange år.. og på nye bmw'er har de jo opplyste "øyenbryn", som då e akkurat d samme som de opplyste blinkersene på US lyktene dine:D

 

Ja , vi får se om de orker og stoppe meg.. har kjørt forbi de og tatt nedi, de bare kjiket i forvirrelse og gjor ikkje noe.. og har bra mørke ruter helt frem ;) aldri blitt stoppet for sot, og har kjørt med det i snart 3 år ! :)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår