Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet


AudiRS4

Anbefalte innlegg

prøvde idag og skifte hjullager, men ga opp saken;p

Og venter bare på nye deler så får jeg ihop motoren og får motor og girkasse på plass imorgen, men må vell vente ennå lenger på delene.. får håpe jeg får bilen fikset til jeg reiser på sjøen, neste uke

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Etter jeg skiftet Til Garrett GT28RS turbo så bygget den litt mer ned en hva den orginale turboen gjor.. og det gjor slik at det orginale olje returrøret ikke passet helt.. det måtte vriest osv for og få det til og passe, og det endte med at det ikke ble helt tett.

Nå som motoren var ute skiftet jeg pakningen og festet røret igjen, og håpte at det da ville slutte og leke olje.. Men det viste det seg at det ikke ble:s Så nå har jeg funnet flenser som passer på Returen på turbo og på bunnpannen + oljeslange + 90 og 45%vinkler for og få det til og passe helt 100% og se om det da blir tett.. Det blir bestilt ganske snart, er ikke hjemme før om 5 uker uansett, så ingen hast !

 

Skal også få lakkert og montert på S4 skjørtene og S4 Bakfangeren + 2 nye framskjermer som skal valses litt.. pga skjermen på høyresiden fremme har en bulk.

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det bestilt noen små deler som jeg håper vil gjør slutt på oljelekasjen på returen

 

Oil Return Line -10 - 18" ST/ST 1

90 Degree 1/2" NPT to -10 AN 1

45 Degree 1/2" NPT to -10 AN 1

Lower Adapter Flange - 18T Oil Pan Drain 1

Oil Return Flange with integrated -10 Flare for GT15 Through GT35R

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår