Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet


AudiRS4

Anbefalte innlegg

  • Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

men slik det ser ut som nå, så tror jeg bilen vil holde seg lenge.. silen var nesten tett, deretter ingen oljetrykk.. så var veivhusventilasjonen nesten tett, blir bestilt nye deler imorgen, så da blir det mye bedre ! :)

har skiftet alle pakninger som er dårlige og er gåen, og alle reimer som er gåen eller dårlige ;) så blir nesten god som ny :) HÅPER og få motor og girkasse inn i bilen igjen på fredag :)

 

har du noen bilder av veivhusventilasjonen?og pris på dette? skulle ha byttet det på min oxo!

 

meget stas bil du har:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du noen bilder av veivhusventilasjonen?og pris på dette? skulle ha byttet det på min oxo!

 

meget stas bil du har:)

 

Tror desverre jeg har lite med bilder av det..Og jeg kjøpte bare ny den gummislangen som er formet som en "T", det røret som er bøyd som går ifra det som er skrudd fast på blokken og bort til den "T".. litt vanskelig og forklare.. husker desverre ikke pris, men var ikke så gale pris hvertfall :) den delen som er skrudd fast på blokken byttet jeg ikke, den vasket jeg bare godt!

 

Takk for det :):)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke skjedd så mye med bilen i det siste.. men har nå mottatt nye blå vakumslanger, skikkelige slangeklemmer og catch tank :)

 

klarte igjen og blåse av slangen som går ifra turbo til IC rør.. så får fikse det endag. Ventet på nytt oljerør og flenser ifra atpturbo

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår