Gå til innhold

Min 2000 AudiA4 B5 1.8 TQ Wide & Low

Ranger emnet

AudiRS4

Anbefalte innlegg

Du har ikke bilder? jeg får fare på møller imorgen og høre.. gi dem delenr og sjekke

Tusen takk Alex :)

Nei, ingen bilder dessverre.

Delenr. fant jeg på Vagcat.com. Det står "guide piece left / S4: AVANT, sedan" og "guide piece right / S4: AVANT, sedan". Så går ut i fra at det er de du trenger.

Bare hyggelig forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 919
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nei, ingen bilder dessverre.

Delenr. fant jeg på Vagcat.com. Det står "guide piece left / S4: AVANT, sedan" og "guide piece right / S4: AVANT, sedan". Så går ut i fra at det er de du trenger.

Bare hyggelig forresten :)

Okey, jeg får bare høre med møller ang delenr og fester ;)

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er S4 fangeren og skjørtene hentet fra lakk, og er veldig fornøyd !:)

Skal se om jeg får montere S4 skjørtene idag, men bakfangeren må desverre vente til tirsdag, ettersom jeg måtte bestille noen fester hos møller idag, og får de ikke før tirsdag :/

Skal se om jeg får ut bilder av monteringen senere..

Kjører laveste bil'n i gata

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er S4 fangeren og skjørtene hentet fra lakk, og er veldig fornøyd !:)

Skal se om jeg får montere S4 skjørtene idag, men bakfangeren må desverre vente til tirsdag, ettersom jeg måtte bestille noen fester hos møller idag, og får de ikke før tirsdag :/

Skal se om jeg får ut bilder av monteringen senere..

Var det rett delenr det jeg fant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider