Gå til innhold

Folk er ikke flink med lysene sine.

Ranger emnet

Cathan

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by Cathan

Jeg og en kamerat var på Voss en tur i sted for å kjøpe en brus og hjem igjen (Det er 10 mil hver vei) Det var mange biler som ga F¤¤¤ i å slå ned på nærlys når de passerte oss. Hadde jeg kjørt firmabil hadde jeg lagt meg over i det andre feltet for å skremme de.

wtf? kjører du 20mil for en brus?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by duxx0

er man desperate nok...... eller coca-coliker....

mange kjører lengrer for litt svenskecola

eller for å handle på ikea ikke minst

Vi har kjørt til Stavanger for å kjøpe en hot-dog (Den dårligste jeg har smakt i hele mitt liv) Til Sverige for å kjøpe en burger (Da har vi shopet samtidig) Den andre gangen vi kjørte til Sverige spurte han ene hva vi skulle finne på seinere. Da var klokken 1430. Da sa jeg Sverige på tull. 1 1/2 time seinere var vi på vei. Brukte ikke kvoten min en gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var vel ikke skolebiler?

Når jeg hadde opppkjøring og de skulle lære oss om bruk av fjærnlys,så lærte vi å skru av for seint og på for tidlig spør du meg.Nesten alle som kom imot blinket...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Jostein

det var vel ikke skolebiler?

Når jeg hadde opppkjøring og de skulle lære oss om bruk av fjærnlys,så lærte vi å skru av for seint og på for tidlig spør du meg.Nesten alle som kom imot blinket...

mange blinker nok litt for tidlig også, er jo vant til at folka skrur til nærlys med engang de ser noen andre billys i det fjerne :rolleyes: . Hadde jo mørkekjøring og opplevde folk som blinka LEEEENGEEE før veien mellom oss var opplyst.

edit: men riktig lysbruk er JÆVELIG viktig, det var skummelt på mørkekjøringa og se hvor forbanna lite du så i enkelte situasjoner (etter det bruker jeg alltid refleks de sjeldne gangen jeg går til fots i mørke)

Internetporrmissbrukare

Kjør hardt, kjør stil, kjør bæbu-bil :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by duxx0

mange blinker nok litt for tidlig også, er jo vant til at folka skrur til nærlys med engang de ser noen andre billys i det fjerne :rolleyes: . Hadde jo mørkekjøring og opplevde folk som blinka LEEEENGEEE før veien mellom oss var opplyst.

joda det er sant nok det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider