wicky124 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg ble også bannet...regner med det hadde noe med bilmerket mitt å gjøre...litt bilrasisme... ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sly Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Beklager feilen som oppsto! Opplevde selv dette, men alt var normalt igjen etter 10 minutter. Ja det ble fort fikset opp igjen. Bra jobbet av admin ;) (X) 95 Ford Mondeo 2.0l 16V (X) Fotgjenger (X) 93 VW Golf III 1,8l (X) 85 Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Beklager feilen som oppsto! Opplevde selv dette, men alt var normalt igjen etter 10 minutter. Takk og pris for at det ikkje var noko værre. Eg blei også bannet. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg ble ikke bannet. :( Jeg vil vite hvordan det er. Kanskje Biring eller Sugekoppen kan forklare hvordan det føles? :P URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Jeg ble ikke bannet. :( Jeg vil vite hvordan det er. Kanskje Biring eller Sugekoppen kan forklare hvordan det føles? :P Det føltes som at tida mi her på Bilforumet var slutt og at eg ikkje kom til å logge meg inn her meir. Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg