stinger82 Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Hei, Har en A4 2006 2.0 TDI med sportsskinnseter som jeg kunne tenke meg og behandle, men som jeg er litt usikker på hva jeg skal behandle med? Selger møller eller andre bilforetninger "kit" til skinnbehandling, eller kan jeg bruke samme behandlingen som jeg bruker på skinnsofaen i stuen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elgen- Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 jeg bruker autoglym sin skinnrens og behandling. veldig fornøyd med det. Siter Du skal ikke stjele! Staten liker ikke konkurranse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Vet han HER har drevet med noe gruppekjøp av skinn pleie varer på VACN. Ring og hør med Marius. Har sett seter som er bahandlett og det ser ut som nytt når de er ferdig. Mener ikke du skal sende bilen ned ditt men vet at han også selger produkter du kan bestille og få tillsendt. Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 6, 2008 Rapporter Share Skrevet November 6, 2008 Tipper skinnpleien på møbelforretningen er bra, men jeg bruker Meguiar's gold class leather cleaner & conditioner. Skinnet blir ikke blankt eller fett, og den renser og gjør skinnet mykt i én operasjon. Og den holder lenge! Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Før: Etter: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tårnmannen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Wow! Dette var da utrolige bilder ESPN !! :) Rått !! Hva slags midler har du brukt? -M- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESPN Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Wow! Dette var da utrolige bilder ESPN !! :) Rått !! Hva slags midler har du brukt? -M- Det er ikke mine :p Det er han som " Kong-Erik J" nevnte i ett par poster over, koster litt men er jo verdt det! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kazzper Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Swissvax har sett for de som vil "totalrenovere" skinn, med farge tilpasset skinnet i din bil. Siter '00 Mercedes ML konebil '98 Mercedes C220 arbeidsbil '94 Fiat Coupe 16V morobil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poleringskongen Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Før: Etter: Jeg som farget opp igjen disse, vi importerer og selger \ gjør jobber med dynamix skinnprodukter... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evopower Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Og hvor får man kjøpt produktene om man vil gjøre det selv? hehe. Har du noen god teknikk på hvordan man gjør det? Siter Vinner av NMK Vikedal Cup, Værsting Cupen og Vestlandsmesterskapet for bilcross junior i 2004. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borahora Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 http://www.dynamixdyes.com/ Og kjekt med tips på fremgangsmåte ja, skal til å prøve snart jeg og.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Januar 18, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2009 Effect er også en fin ting å bruke. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Borahora Skrevet Juli 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2009 Her er mitt resultat etter litt Dynamixbehandling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OLEZZ Skrevet Juli 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2009 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=122233&postdays=0&postorder=asc&start=0 Der ser du mye bra. Siter 1993 BMW 325 Turbo Intercooler 1986 BMW E28 525i | 1988 740 Turbo Intercooler 1986 BMW E30 316i | 1979 244 DL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg