Scamp Skrevet Mars 12, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2002 Hei fålkens. Var ute å testa min MR-2 i sta, fått nytt Blitz luftfilter. (sjekk Toyota - MR-2 forume) D var arti d helt til jeg skulle vise en kammerat vor værst d låt. fliiiisa på over en bru å opp en liten bakke (svak venstre sving) runt 160km girte jei opp til 4 ...men akkurat der, på de 10metra var d vått...... å da slapp d. så var d tørt igjen.... :eek: Da fikk jei sladd til høyre så venstre så snurra jei 360* til høyre igjenom svingen mellom autoværna damndamn wiiiiiiiiiiin den er ca 200 - 250 meter lang snidda autoværna med ca 30 cm...... men alt gikk bra untatt att jei har fortsatt 500 i puls å at d lukter svidd gummi av bilen....:rolleyes: Siter Scamp kiddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS2 Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Helt konge kjøring med andre ord :) Synd du ikke har det på film da Siter One life. Live it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 bakhjulstrekk og midtmontert motor er ikke helt konge på vått føre om du ikke heter Tommy Rustad :o) Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 13, 2002 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Hvis det ikke er det klippet du har på filmen du skal sende over Marius, så blir jeg meget skuffa!! hehe Bra det gikk bra da... når allt går bra er det jo bare morro etterpå.. men en liten tankevekker får vi håpe at det er .. (det KAN fortsatt være glatt rundt neste sving... pokker..) Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Scamp Skrevet Mars 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2002 Tar d litt penere i svinga nå ( på kvellen når d KAN være glatt da) for på dagen går d like fort som før:D Må fortsatt høre Filtre vrææææle bak der, så d er bare bånngass som er arti :p hehe men jeg for prøve å sjærpe mei før d går "ått skogen" med mei å MR-2`n. Da hadde jei hengt mei. får om MR-2`n blir senes ut som min gamle 405 er d ikke noe å samle på . Men da er jei vell dæv å så.... :rolleyes: Siter Scamp kiddie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg