Gå til innhold

360* i 160km med MR-2..... OPS...

Ranger emnet

Scamp

Anbefalte innlegg

Hei fålkens.

Var ute å testa min MR-2 i sta, fått nytt Blitz luftfilter.

(sjekk Toyota - MR-2 forume)

D var arti d helt til jeg skulle vise en kammerat vor værst d låt.

fliiiisa på over en bru å opp en liten bakke (svak venstre sving)

runt 160km girte jei opp til 4 ...men akkurat der, på de 10metra var d vått...... å da slapp d. så var d tørt igjen....

:eek:

Da fikk jei sladd til høyre så venstre så snurra jei 360* til høyre igjenom svingen mellom autoværna damndamn wiiiiiiiiiiin

den er ca 200 - 250 meter lang

snidda autoværna med ca 30 cm......

men alt gikk bra untatt att jei har fortsatt 500 i puls å at d lukter svidd gummi av bilen....:rolleyes:

Scamp

mr2webring.jpg kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det ikke er det klippet du har på filmen du skal sende over Marius, så blir jeg meget skuffa!! hehe

Bra det gikk bra da... når allt går bra er det jo bare morro etterpå.. men en liten tankevekker får vi håpe at det er .. (det KAN fortsatt være glatt rundt neste sving... pokker..)

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar d litt penere i svinga nå ( på kvellen når d KAN være glatt da)

for på dagen går d like fort som før:D

Må fortsatt høre Filtre vrææææle bak der, så d er bare bånngass som er arti :p hehe

men jeg for prøve å sjærpe mei før d går "ått skogen" med mei å MR-2`n. Da hadde jei hengt mei. får om MR-2`n blir senes ut som min gamle 405 er d ikke noe å samle på . Men da er jei vell dæv å så.... :rolleyes:

Scamp

mr2webring.jpg kiddie

Lenke til kommentar
Del på andre sider