Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hadde bestilt meg Iphone som jeg hadde ventet på 1 måned før den endelig havnet i mine fingre! Hadde den i 3 timer, så plutselig svartnet skjærmen:s Skulle ha tak i 1 telefonnr, så ble det helt svart. så jeg ringte min telefon fra jobb telefonen, og det ringte, men skjærmen er totalt mørk! Ringte netcom, de ga meg et nr til mobile, og de skal sende meg en retur pose å legge telefonen i, for så å sende den tilbake. Noen som har vært i samme båt? evt. hvor lang tid tar det for at jeg får den tilbake ca? Har jeg krav på "leie" telefon i mellomtiden? Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis det tar mer enn x antall dager har du krav på det. (Tror det er 7 dager, og det skal ikke mye til) Men ikke forvent deg stort, du har bare krav på en tlf som det stort sett bare fungerer å ringe med :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Før du sender den bort gjør du følgende: Hold inn power og menyknappen i 10-20 sek. Da vil den slås helt av. Start så telefonen på nytt om mulig (og alt er kanskje greit). Dette skjedde meg på 2.0 firmware 2. dagen jeg brukte telefonen. Etter oppgradering til 2.1 har det ikke skjedd. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hørtes ikke noe morro ut. Ikke vært borti samme problemet selv. Storfornøyd med min iPhone :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Kompisen min har hatt det samme problemet, men han skrudde bare telefonen av og på, så funka den igjen:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Før du sender den bort gjør du følgende:Hold inn power og menyknappen i 10-20 sek. Da vil den slås helt av. Start så telefonen på nytt om mulig (og alt er kanskje greit). Dette skjedde meg på 2.0 firmware 2. dagen jeg brukte telefonen. Etter oppgradering til 2.1 har det ikke skjedd. HÆRLI!!!! No funke den ijenn:) Takk for tipset:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hahaha, nice :D Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nå kan du denge den veggimellom og kjøpe deg en ny tlf! iphone er no dritt uten like! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 iPhone har mange mangler, men jeg angrer absolutt ikke på at jeg kjøpte den. Bare få sagt opp Netcom abonnementet mitt nå, så blir det bra. Netcom kan brenne i helvete etter min mening! Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Nå kan du denge den veggimellom og kjøpe deg en ny tlf! iphone er no dritt uten like! Hehe, synes du bare kommer med negative meldinger hele tiden! Men det er bra du står på ditt:) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Vel. har 2 kompiser som er på randen til å bytte sine til noe annet! jeg personlig selv liker noe som faktisk ligner på en tlf. ikke en en flatskjerm tv i str 15" å ha i lomma;) strålingen krymper ballene mine... JEG VIL HA RYNKER! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zimmern86 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Vel. har 2 kompiser som er på randen til å bytte sine til noe annet! jeg personlig selv liker noe som faktisk ligner på en tlf. ikke en en flatskjerm tv i str 15" å ha i lomma;) strålingen krymper ballene mine... JEG VIL HA RYNKER! De kommer med tiden;) Siter _________________________________ VW Touran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haansi Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Mobil kan være mobil, og ipod kan være ipod. Jeg kjøpte touch, selv om jeg kunne fått iphone til samme prisen. Siter - Min Audi A4 TQ Avant Ambition. - Min Audi A4 20v. [x] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Mobil kan være mobil, og ipod kan være ipod. Jeg kjøpte touch, selv om jeg kunne fått iphone til samme prisen. :word_ms Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 jeg syntes heller den DIAMOND telefon saken var MYE grommere enn iphone.. selv om jeg ikke skjønte en dritt av den heller! Man må omtrent ha 4års IT utdannelse bare for å ringe muttern og be hu koke sammen spaghetti lissom! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg