mfafa Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 Hei! Lurer på hva dere syns om slike kopier. Kjøpte meg nemlig noen IF595 "Decade" fra Infra, som selgeren mente ble laget på samme fabrikk som de originale JBL, men at JBL ikke hadde lov til å bruke Decade navnet lenger, så de het ikke JBL osv....skulle være nøyaktig samme spekk. Kostet hvert fall 995kr på Xtra på Sem utenfor Tønsberg. Har ikke fått prøvd de i bilen enda, men de spilte greit garasjen (toports..)! De som stod i verkstedet på andre siden av veggen måtte spørre "spiller du på seks ganger ni nå?!?!" når jeg satt på Pras ft. Refugee Stars - Avenues og skrudde opp :) Hørtes bra ut i garasjen, menneh... hva tror dere egentlig om sånne kopier? Var innstillt på at det var JBL Decade når jeg dro dit.. siden det stod 1/2 pris og T595 og slikt.. har jeg gjort et "dårlig" kjøp? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bass84 Skrevet Desember 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2003 for tusen lappen for JBL kopi er helt greit. heller satsa på originale JBL T595 og koster kun 1790kr, men..men kjøpt er kjøpt, husk de "skriker" endel. Og bruk en forsterker på de, de tåler endel har jeg merka. Siter TRU Technology SH1 Zapco Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet Desember 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 som du sier, kjøpt er kjøpt. tar det ikke så tungt akkurat :) syntes de spilte bra i garasjen. blir spennende i bilen med gainet i bassen som blir der (og refleksjonene i bakruta!) :( skal kjøre en kraftig Phoenix Gold forsterker på dem før jeg bygger bass, så det skal ikke mangle på kraft! får heller oppgradere til ekte JBL Decade senere! ;) Kan ikke få alt på en gang vet du...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poploff Skrevet Desember 9, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 9, 2003 hehe... hadde du kjøpt dem i gøteborg på ompa hadde du betalt 395 ;) det gjorde jeg... kjøpte to par... men, jeg har også de originale.. og må innrømme at jeg ikke hører noe særlig forskjell... de trenger forsterker ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg