wanna-b Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg er nesten helt sikker på at det var en volvo. Den lignet på denne. Gigantisk sak! Hørte den langt nedi gata, hørtes mere ut som et helikopter egentlig. Jeg har lite peiling på lastebiler, men denne lyden må jeg høre igjen. Det var bare heelt rått når den suste forbi! Siter Nissan Micra K12 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Eg kan gjette at det Volvo VN Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathisen* Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Eg kan gjette at det Volvo VN nja, tror heller at det er en VH Siter 2 dørs E30! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingers89 Skrevet Januar 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2009 nja, tror heller at det er en VH VH er det vel ingen av de som heter? Enten en VN/ eller VT Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg