Lima31 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei Alle sammen, "Sly" hadde helt rett i sin vurdering av å utsette soning (pallespikring i trøgstad fengsel) - min tid var kommet til å utføre min soning (14 dager) for 200+ med en R1 på E6...:), det passe noe dårlig ift. reise på jobb så jeg kontaktet politi konsulent (som var meget imøtekommende) - sendte deretter en kortfattet søknad om en utsettelse - og fikk dette godkjent i dag.......:) - det er tydeligvis ikke noe problem å få utsatt soning (så lenge det begrunnes fra arb.giver). Til alle dere som MÅ kommentere idiotkjøringen min - gjøre ett poeng av min kjøring er "veldig dumt"......så for guds skyld la vær. Selv jeg kjønner at det å kun hvile bakhjulet på den gule stripa i 200+ ikker er videre fornuftig - men fy faen å gøy :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skulle ikke du på ferie i Japan da? Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lima31 Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skulle ikke du på ferie i Japan da? JOBB JOBB JOBB , aldri ferie......(men jobbdagen deles i 3 - 1 del møte (1 time) og 1 del sosialisering (nettverksbygging 1 time) deretter 1 del utagerende sosialisering (20 timer fyll)................så kall det hva du vill :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gt4wrc Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Jeg mista selv lappen i 150km i 80 sone, skal snart i retten. Fått brev med forslag til dom, altså 19mnd uten lappen og 24 dager på vann og brød. Jeg jobber skift, så jeg er på jobb 4 uker og har 2 uker fri. Sånn går syklusen hele året. Jeg håper på å sone i friukene så jeg taper minst mulig arbeidsinntekt. Hva må jeg skrive i søknaden da? Send gjerne på pm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Harrypolitiet Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei. Bra jeg så denne tråden. Jeg kommer til å rapportere dette, med vedlegg fra denne tråden, og den andre du har. Du har avslørt deg selv med hvilken type lovbrudd, dato og fenglsel så dette finner de fort ut av. Velkommen til pallespikring her med oss :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
le0n Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei Alle sammen, "Sly" hadde helt rett i sin vurdering av å utsette soning (pallespikring i trøgstad fengsel) - min tid var kommet til å utføre min soning (14 dager) for 200+ med en R1 på E6...:), det passe noe dårlig ift. reise på jobb så jeg kontaktet politi konsulent (som var meget imøtekommende) - sendte deretter en kortfattet søknad om en utsettelse - og fikk dette godkjent i dag.......:) - det er tydeligvis ikke noe problem å få utsatt soning (så lenge det begrunnes fra arb.giver). Til alle dere som MÅ kommentere idiotkjøringen min - gjøre ett poeng av min kjøring er "veldig dumt"......så for guds skyld la vær. Selv jeg kjønner at det å kun hvile bakhjulet på den gule stripa i 200+ ikker er videre fornuftig - men fy faen å gøy :) Vist du lar ver og nevne at du kjører i 200 km/t ++ på bakhjul og blabla så slepper du at folk kommenterer det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Hei. Bra jeg så denne tråden. Jeg kommer til å rapportere dette, med vedlegg fra denne tråden, og den andre du har. Du har avslørt deg selv med hvilken type lovbrudd, dato og fenglsel så dette finner de fort ut av. Velkommen til pallespikring her med oss :) Ikke at jeg kan så mye om internett-verden, men er det vitterlig mulig å få bevist HVEM som sitter bak detta innlegget? Ellers kunne jo jeg bare logga inn på brukeren til kompisen min å skrytt på meg alt mulig rart og fått han dømt, liksom :) I tillegg har han vel ikke gjordt noe feil, jobbreise skal han på, og at han kjørte i 200 vet politiet allerede. Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Ikke at jeg kan så mye om internett-verden, men er det vitterlig mulig å få bevist HVEM som sitter bak detta innlegget? Ellers kunne jo jeg bare logga inn på brukeren til kompisen min å skrytt på meg alt mulig rart og fått han dømt, liksom :) I tillegg har han vel ikke gjordt noe feil, jobbreise skal han på, og at han kjørte i 200 vet politiet allerede. Vel, kan godt sjekke ip til personen og finne ut hvor i landet han sitter, så det er godt mulig å finne ut hvem det er ja. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet November 21, 2008 Rapporter Share Skrevet November 21, 2008 Så hvis jeg logger meg på kompisens pc mens han er på dass?(ikke for å være kranglete, jeg bare lurer på det juridiske her) Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
high octane Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hei. Bra jeg så denne tråden. Jeg kommer til å rapportere dette, med vedlegg fra denne tråden, og den andre du har. Du har avslørt deg selv med hvilken type lovbrudd, dato og fenglsel så dette finner de fort ut av. Velkommen til pallespikring her med oss :) Føler at jeg egentlig ikke er sånn spesiellt overbegeistret for deg jeg. På en litt rar måte, så tror jeg du liker å gjøre livet surt for folk. Hva skarru rapportere egentlig? Siter proud mebmer of FosenRacingTeam Mercedes 190E 1987(rånebil) volvo V70 TDI. 2000(bruksbil) volvo 245GLT. 1989(herjevogn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 er da aldri noe galt i å kjøre gris? Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hei. Bra jeg så denne tråden. Jeg kommer til å rapportere dette, med vedlegg fra denne tråden, og den andre du har. Du har avslørt deg selv med hvilken type lovbrudd, dato og fenglsel så dette finner de fort ut av. Velkommen til pallespikring her med oss :) Ta å sug'a din lille FITTE! kunne ikke brydd meg mindre om hvem du egentlig tror du er! Klapp igjen brødsaksa og finn deg en annen hobby enn å leke "snut" vi er ikke 16 år og lar oss skremme! Balletryne Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Føler at jeg egentlig ikke er sånn spesiellt overbegeistret for deg jeg.På en litt rar måte, så tror jeg du liker å gjøre livet surt for folk. Hva skarru rapportere egentlig? Han er inkompetent idiot som tror han er noe.. Les inleggene hans fra profilen så ser du hva forno idiotiske innlegg han har laget og svart på .. ikke minst måten han svarer på. tipper på en 16år gammel drittunge med prøver å ha det gøy med å PRØVE å skremme andre.. Sorry ass.. du skal nok satse mer enn som så for å skremme meg ass! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hei. Bra jeg så denne tråden. Jeg kommer til å rapportere dette, med vedlegg fra denne tråden, og den andre du har. Du har avslørt deg selv med hvilken type lovbrudd, dato og fenglsel så dette finner de fort ut av. Velkommen til pallespikring her med oss :) Og akkurat hva er det du tror du kan rapportere, onkel sutrepoliti? Det er vel ikke akkurat mye han avslører, annet en det han er dømt for allerede? Selv om hastighet er oppgitt her, er han dømt på snittmåling, ifølge den andre tråden? Akkurat hva er det du prøver å oppnå, annet en å fremstille seg selv som en unødvendig nesevis bedreviter? Ellers registrerer jeg at du er ganske fersk, så jeg vil ønske deg hjertelig velkommen til bilforumet. Du kommer til å få mange venner her....:knob: Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Hehe, artig å sjå folk som kan engasjere andre. Velkomen til forumet:) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg