DRFT-R Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Harry politiet er bare en drittunge som utgir seg for å være snut! Lykketil hvem du kan lure i dag på internett! Les opp en del av postene han har lagt ut . så skjønner dre fort nivået på denne superidioten! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Papi. Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 Har lest postane hans, og eg må flire, som sagt, tykkjer det er artig med personlegheiter som kan engasjere. :) Siter Bilforumet.noModerator: Annet bilrelatertPapi Media Productions @ Youtubewww.youtube.com/user/PapiMediaProductionsI <3 CAKE. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2008 Jeg prøvde å få utsatt min soning to ganger med begrunnelse fra arb. giver begge gangene. Dvs. sjefen min skrev et eget brev som vedlegg til søknaden. Fikk blankt avslag begge gangene. Så, gratulerer :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil201 Skrevet Desember 30, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2008 hadde rettsak for noen måneder tilbake: 175 gjennomsnitt i 80 sona på dobbelfelten. Stoppet Av Sivil.. Dom: 30 Måneder uten lappen og 35 dager på Palleverden aka Hoff:) 'Wohoo* hjemmesoning;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lima31 Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 Hei Alle sammen, Nå er dommen på 18 dager ved trøgstad fengsel gjennomført, og det kan sammenlignes med en middels ferie (blir servert mat 4x om dagen , som ikke er av ypperste kvalitet men men, det er jo fengsel), videre så ble dommen kuttet med 4 dager :):), noe som utrolig nok er normalt - dvs en dom på 25 dager blir normalt kuttet med 5 dager - det var gode nyheter å få på dag 2 inne...:), ellers så går dagene med til en enkel jobb og mye tv/kortspill...., takker for alle tilbakemeldinger. PS: Harrypoliti er selvfølgelig en skrudd stakkar som liker å provosere frem en reaksjon, ingen kan bli dømt for noe som vi skriver i dette forumet :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SimenRawr Skrevet Februar 3, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2009 hehe, godt å høre, men selv satser jeg fortsatt på å holde meg utenfor ;) Siter Peugeot 406 2.0 Volvo 240 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg