Ali-G Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Dette er en velutstyrt spiller som er et ekstremt bra valg om du ikke har en ekstern forsterker til å drive høyttalerene. Dens V-Drive 4x60W er noe av det kraftigste som er å oppdrive når det gjelder integrerte forsterkere, og jeg merket stor forskjell sammelignet med mine 2 tidligere cd-spillere som stod i samme bil :) En annen kjekk funksjon er at displayet kan "tiltes". Altså for de av oss som har spilleren montert lavt i dashen, slik at displayet gradvis kan justeres til å peke oppover. Den er fint behandlet, som ny igrunn, men finner ikke den originale rammen som skal holde den på plass. Kan sende med en annen ramme som i allefall vil hindre at den sitter løst. Nypris for 2 år siden var 4500,- men jeg tar imot bud over 1000kr. Første som byr 1500kr får den. Masse info om spilleren på nettet for den som gidder å søke :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurrebroom Skrevet November 10, 2008 Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 interriserti i bytte mot sub med forsterker? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet November 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 Hei, du får sende meg litt info om disse så får vi se :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freds Skrevet November 11, 2008 Rapporter Share Skrevet November 11, 2008 1000kr, uten frakt. Siter - A4 1.8t 98. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esp1 seljord Skrevet November 15, 2008 Rapporter Share Skrevet November 15, 2008 bytte i et 15" rf sub element? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet November 23, 2008 Rapporter Share Skrevet November 23, 2008 1100-, Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ali-G Skrevet November 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2008 Om ingen av de 2 som har bydd 1200 for den har fått ordnet med finansieringen innen fredag så skal du få den for 1100,- ja Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo V6 Skrevet November 27, 2008 Rapporter Share Skrevet November 27, 2008 Da er jeg den nye eier av en exelent Alpine spiller :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg