volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skal fjæra kuttes oppe eller nede forann på 240?:S Er dette 2 og 3 runder? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R-242tic Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 spiller ingen rolle. bare varm siste runde/ halv runde og legg fjæren ned, slik at det blir som orginalt. Ja det er 2 og 3 runder du har tegnet på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 spiller ingen rolle. bare varm siste runde/ halv runde og legg fjæren ned, slik at det blir som orginalt.Ja det er 2 og 3 runder du har tegnet på. men tenkte jg ikke skulle ta av fjæra... men varme siste runde? må du kutte 2 ganger på samma fjær da?:S Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Er som e-242tic sier.. Har ingenting å si. Den er helt lik både oppe å nede.. Men ikke varm fjæra.. Da knekker den.. Ta heller å kapp, sett den på plass, å legg en liten punktsveis nederst ellernoe.. Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei. Skal kappes på midten. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gingers Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei. Skal kappes på midten. That's the spirit!:D Siter *Volkswagen Caddy 1.9 TDI 2002* *Volkswagen Vento 2.8 VR6 1992* *Volvo 240 TIC 1988* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Er som e-242tic sier.. Har ingenting å si. Den er helt lik både oppe å nede.. Men ikke varm fjæra.. Da knekker den.. Ta heller å kapp, sett den på plass, å legg en liten punktsveis nederst ellernoe.. takk for svar:D men jeg skal prøve uten å ta ut fjæra:D noen som har noen anbefalinger om 2 eller 3 runder.. har senk på 35 nå, eiker felger å skal ha den lavest mulig uten av fjæra '' dingler ''... Er det pes å kutte den mens fjæra står i?? takk for alle fine svar volvo folket:D Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg kappa 3.5 runder foran uten å ta av fjæra.. Hadde fjærbenet løst da og ingen tilgang på fjærklemme, men det gikk helt greit.. Spratt noen deler samt at jeg fikk meg et lite sjokk når fjæra var løs, men.. :b uansett, jeg punkta mine fjærer fast nederst i fjærskåla.. Holdt lenge det.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jeg kappa 3.5 runder foran uten å ta av fjæra.. Hadde fjærbenet løst da og ingen tilgang på fjærklemme, men det gikk helt greit.. Spratt noen deler samt at jeg fikk meg et lite sjokk når fjæra var løs, men.. :b uansett, jeg punkta mine fjærer fast nederst i fjærskåla.. Holdt lenge det.. :) prøver med på 2 jeg da:P Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis du skal kappe mens den står på så er det bare å kappe ei halv runde av gangen. Men er jo mye tøffere og bare ta av hele fjæra, så slepper du problemet med at dem klager på kappa fjærer på eu-godkjenning og sånt :D Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hvis du skal kappe mens den står på så er det bare å kappe ei halv runde av gangen. Men er jo mye tøffere og bare ta av hele fjæra, så slepper du problemet med at dem klager på kappa fjærer på eu-godkjenning og sånt :D er det ikke lettere å ta 2 med en gang? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
esbandos Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 da må du dele dem opp igjen når du er ferdig å kappe, ellers får du dem ikke vekk fra fjærbeinet.. :) Siter 1993 Audi 100 Avant 2.8Q 1995 Audi A6 Avant 2.5TDI (familiebilen) 1975 Volvo 242L Prosjektet 1980 Volvo 244DL Harryvogna 1980 Ford Taunus 2.0L 2-dørs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
emilhetty Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 er det ikke lettere å ta 2 med en gang? Jo bare kapp i vei, men du kommer nok til å finne ut at du ikke får fjæra forbi dempern hvis du kapper den på bilen. Du må ikke ta så lite som ei halv runde, men du må ha klaring nok til å få den forbi dempern. Siter MVH Emil Horpen Hetty, Vestfossen/Buskerud, Tlf: 90071358 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jo bare kapp i vei, men du kommer nok til å finne ut at du ikke får fjæra forbi dempern hvis du kapper den på bilen.Du må ikke ta så lite som ei halv runde, men du må ha klaring nok til å få den forbi dempern. okok.. Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo140lover Skrevet November 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Jo bare kapp i vei, men du kommer nok til å finne ut at du ikke får fjæra forbi dempern hvis du kapper den på bilen.Du må ikke ta så lite som ei halv runde, men du må ha klaring nok til å få den forbi dempern. okok.. men vil fjæra være ''dingle'' vis jeg tar 2 runder?? Siter Vovlo For Life. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg