Beinet1 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei! Kjøpte meg en Sony CDX-GT620U spiller for etpar dager siden. Spilleren har kjempemye funksjonalitet og det meste en kan drømme om. MEN radiodelen suger. Skraper og knittrer innimellom slik som jeg husker fra "gammle dager" Når jeg stopper bilen, så kommer denne pip-pip-pip lyden ....forb... plagsomt, og den kan ikke skrues av. Må si jeg i bunn og grunn er ganske skuffa pga dette og har mest lyst til å kvitte meg med dritten. Noen som har lyst å kjøpe?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotassen Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei. Du har 14 dagers angrerett fra butikken. Siter 2002 Ford Mondeo TDCI 1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg - Internett er for hardbarka rødtopper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Skuffelse følger som regel med når man kjøper sony-spiller...desverre. De var bra før, men ikke nå lenger.Kjøp Pioneer! :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Lol, det kunne jeg fortalt deg før du kjøpte den... hvis du hadde spurt ;) Lever den tilbake, og kjøp en pioneer eller alpine ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet November 7, 2008 Rapporter Share Skrevet November 7, 2008 Hei. Du har 14 dagers angrerett fra butikken. Det gjelder kun ved fjernsalg, dvs. telefon/internett osv. :) Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gislius Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Knitring etc, er jo ikke nødvendigvis spilleren sin feil da.. Men, er enig at den pip pip pip lyden er irriterende, første gang jeg hørte den trodde jeg faen det var bilen:P Men nå, etter over et år med sony spiller enser jeg den ikke egentlig.. Siter Saxo TCT908 Blach & Chrome 5x120 8,5x19 ET15 m dekk HBO 10 000,- BMW e36 Cab [x]BMW e39 523 [x] Citroen Berlingo[x] BMW 520i e34 [x] Volvo 760 [x] BMW 318i e30 Herjebil [x] Honda Prelude 2.2Vtec [x] BMW 520i e34 [x] Audi 80 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bora2000SR Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 bytt den å si du ikke vart fornøyd med den... kompis av meg har bytta ett par spillere da han ikke var fornøyd med de... skal ikke være noe problem. så lenge det ikke er snakk om så alt for mange dager.. Siter Team Low And Slow - VW Bora 1.6 2000 - Ford Sierra 2.0L x Mazda 323 1.6 1989 x Volvo 360 B19 1985 x Mercedes 190 2.0 1984 x Audi 80 1.6 1982 x Mazda 626 2.0 1987 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2008 Jeg gjorde et forsøk på en henvendelse til leverandøren idag angående angrefristen. Nettstedet jeg har kjøpt spilleren fraer så lugubert at varene kommer fra lager rundtom i hele europa. Skal jegg få noe igjen, så må jeg sende spilleren i retur til Frankrike i nærmest urørt stand og kan kanskje forvente å se pengene på konto etter 3-4 uker. Lønner seg å handle fra billige nettsjapper ja....gidder ikke å sende i retur da. Nå har jeg sendt mail til Sonysupport for å høre om det er noe å gjøre med radioen og pipinga eller om det faktisk er ment å være så dårlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2008 Jaja... Det ser ut til at jeg får solgt spilleren imorgen uten det altfor store tapet, så da er det bare å jakte på en annen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beinet1 Skrevet November 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2008 Forb.... Jeg fikk solgt spilleren idag, og fem min før salget fikk jeg mobilbruk-i-bil-bot på 1300 fordi jeg skulle ringe kjøperen og si at jeg var på veg. Så nå sitter jeg her uten spilleren og pengene (måtte brukes på bota). Får håpe forbannelsen som ligger over den spilleren følger den nye eieren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Figgi Skrevet November 14, 2008 Rapporter Share Skrevet November 14, 2008 hæhææh, max uflaks der der da:-S Siter Vw Golf Highline 01' (x) Subaru Impreza gt 99' (x) VW polo 96' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg