Øyvind Ryeng Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 2001-modell, 5200 km., el. start, revers, dobbelsal etc. Kom på NOK 42.000. Var på Leksvik utenfor Trondheim og hentet den for noen uker siden, og det var en helvetes kjøretur i stort sett øsende regnvær, men nå er 'n på gards iallefall. Jeg kan vel trygt kalle dette en aldri så liten oppgradering fra den kortbeltede gamle Exciter 570'en. Jeg gleder meg som en satan til å begynne å kjøre, får bare håpe på bra med snøfall i år... Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Grattis med buss! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Vil jo ikke kjøre "egotouring". Er det ikke det énsetere kalles på Svalbard? :P Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet November 8, 2008 Rapporter Share Skrevet November 8, 2008 Jepp :) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Gratulerer med ny scooter! Men å kjøre egotouring er jo kjekt det. Om man da ikke har kjærring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Kult Snøscooter re rått! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Av og til er det kjekt med toseter, og av og til er det kjekt med énseter. Jeg har vurdert å plukke opp en singelsal, så jeg kan bytte att- og fram etter behov, men det er ute i det blå frem til noe plutselig skulle dukker opp. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Moro :) Har vurdert scooter en stund jeg også. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 Go for it! Det verste som kan skje er at man blir bøtelagt flerfoldige tusen for motorisert ferdsel i utmark. En liten pris å betale for de flotte naturopplevelsene man har på snøscooteren. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 9, 2008 Rapporter Share Skrevet November 9, 2008 kult..kjenner det klør i tommelen nå ;) så alltid morro med første tur til fjells ..gleder meg til å kunne bytte ut den jeg har hatt ny siden 2000 ,,men den ha vært trofast da .. Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg