opelastra Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 fronten og panseret pusset ferdig og grunnet frontruten ligger løst og er knust, pga at jeg har tatt den ut for å bytte til ny. denne døren skal skiftes ut da det er store bulker i den. pusset ferdig tak,bagasjeluke og høyre side bak. grunnet! pusset ferdig (grunnet) ferdig pusset venstre sideskjerm fram ovenstre dør (grunnet) pusset og grunnet. ferdig pusset panser og (grunnet) høyre side fra ferdig pusset og grunnet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 16, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2009 nå funker vel bildene:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245tic Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg ser alle bildene jeg :). Kult prosjekt :) Siter wirrumen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Jeg ser alle bildene jeg :). Kult prosjekt :) takk:)jepp, har flyttet bildene nå, så nå bør alle se dem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nå funker bildene vettu:) ser veldig bra ut:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Nå funker bildene vettu:) ser veldig bra ut:) d er bra:D takktakk.. håper bare på å bli ferdig medden snart nå. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juni 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hva tettet du sprekkene mellom skjerm og utbyggere med? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 17, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2009 Hva tettet du sprekkene mellom skjerm og utbyggere med? sprekker? brukt glassfibersparkel for å lage en fin og jevn overgang mellom bredder og sideskjerm samt finsparkel til slutt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 20, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2009 (endret) endret. bilder lengre ned. Endret Juli 1, 2009 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 her må jeg si det var mye respons, nesten så jeg ikke klarer å svare på alt! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 Ser ingen bilder i det innlegge du skreiv ny rute og list på.. Skulle der vere bilder? Få lakkert bilen so blir det sikkert mykje respons:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 her må jeg si det var mye respons, nesten så jeg ikke klarer å svare på alt! lær deg og legg inn bilder ordentlig da så kanskje det hjelper....... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juni 30, 2009 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2009 lær deg og legg inn bilder ordentlig da så kanskje det hjelper....... x2 ser ikke bildene fra siste bildepost:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 kan fint å legge inn bilder jeg, det funker bare ikke fra omc. så jeg må legge dem inn en annen plass for så å legge url hit. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 lite vits i å legge på lakk før jeg er skikkelig ferdig med karosseriet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg