Næssen Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 legg inn bildene på photobucket.com som alle andre her da vel:P Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 har brukt å lagt dem inn på nettby å da funker det.. men har vert no kødd med dataen min så har ikke kommet meg inn på nettby Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 (endret) pusset noe rundt frontrutekarmen, samt slipt en rust flekk greie nedi hørnet, som var under limen jeg tok vekk. samt begynt med innerskjermene, men trenger mere som jeg kan skjøte med. samt div klips til å feste det originale med.. ruten tror jeg at jeg venter med å montere til etter lakk, får se! Endret Juli 1, 2009 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 nå ser vel folk bilder:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Der ja:) Ser veldig bra ut:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 1, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 bra du ser bildene=) joda håper det blir snart nå.. er bare bakfangeren og lakk som mangler igrunn, alt annet jeg trenger har jeg.. men er litt småarbeid for å være sikker på at det blir skikkelig før lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 hvordan felger skal du ha på bilen? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 1, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2009 Ser veldig bra ut dette ja:) Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 hvordan felger skal du ha på bilen? oprinnelige planen var azev typ a 8,5j - 215-40-17" 10,0j - 245-35-17" men er så vanskelig å skaffe i den dimmen jeg vil ha til 4x100. om ikke så blir det mest sansynlig keskin kt1 8,5j - 215-40-17" 10,0j - 245-35-17" med et 20 vil jeg tru rundt om. få best mulig kant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 Ser veldig bra ut dette ja:) takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiAndVolkswagen Skrevet Juli 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 ser veldig bra ut dette her. trur dette blir en rå astra når du er ferdig med den:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2009 ser veldig bra ut dette her. trur dette blir en rå astra når du er ferdig med den:) det er bra du syns=) håper den blir bra jeg også=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 hvordan felger skal du ha på bilen? du spør mye, men gir meg ikke noe tilbakesvar på det jeg svarer deg på.mener også det står tidligere i tråden om hvilke felger jeg tenker å bruke! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet Juli 5, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2009 jupp gjør det:) Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2009 ja,a Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg