opelastra Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 montert dørhåndtak med nye låser i så både dører og tenning er samme nøkkel (egen nøkkel til bagasjelokk foreløpig) montert bakfangeren som jeg hadde fra før, går helt greit å bruke den intilvidere.. montert div deksel inne i bilen samt noe lyddempingsfor bak side dekslene bak. var noe jobb med de låsegreiene da noe plastikk greier hadde brekkt så det er kjekkt å ha flere dører man kan plukke av. bilen er nå i kjørbar stand og ingen deler mangler,untatt frontruta som er knust da...den skal skiftes iløpet av uken. har tenkt på å prøve å skaffe noe folie å legge på da jeg skal frakte bilen endel mil.samt tar det vare litt på karosseriet fram til lakk. noen som vet noe om slik folie? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 21, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2009 (endret) i dag har jeg støvsug bilen:P alt av deler er montert så den ser jo igrunn lit helere ut nå, men ser jo fremdeles litt halvferdig ut pga at den har litt forskjellige farger. har montert på listen på de nye front ruten og lagt den oppå der den skal ligge å bilen ser jo mye bedre ut bare ved å fjærne den stygge gamle ruten.. bare å få limt ruten så er det å klaske på prøveskilt og kjøre den bort, --------------------------------------------------------------- da har jeg fått ordnet en avtale med lakkerer, blir tidligst i begynnelsen av september og utifra det blir det når pengene er på plass. det blir som planlagt e266 nova sort metallic. det blir ikke gjort noe større ingrep på bilen foreløpig untatt av å montere ruten så skal bilen fraktes noen 10talls mil og lagres til avreise til lakk. mulig jeg små pusser å fikser litt på den intil den sendes vekk. bilen vil bli sett over og utjevnet om det finnes noe ujevnt og bilen vil bli lakkert på et skikkelig verksted med erfaren betjening, samt ærfarent utstyr. så dette har jeg troen på:) felger kommer etterhvert da jeg mest sansynlig går for keskin kt1med bred kant 8,5j & 10,0j på 17" Endret Juli 21, 2009 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Høyres bra ut:) Men er det litt forskjell mellom blinklys og frontlykter framme? Det må fiksast:D Siter 94- Omega 3,0 98- Nissan 200sx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wanne Skrevet Juli 22, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 begynner å se bra ut! :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 Høyres bra ut:)Men er det litt forskjell mellom blinklys og frontlykter framme? Det må fiksast:D det er bra å høre! njaaa..ikke mye det tror jeg.. lyser litt blått bare av hovedlampene fordi det står sånne 90/100w halogen greie inni der. men ellers så skal det være nesten like.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2009 begynner å se bra ut! :D takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 23, 2009 lufta bilen i dag, går bare å venter på lim nå så jeg får montert ruta. så blir det å kjøre den bort i slutten av neste uke. en dag det er fint vær.. lurer på hva det kan være, den hoster når jeg gir på fort på gassen men når jeg starter den når den er kall går den som ei kule..også kan den plutselig gå fint når den er varm å.. noen ganger står den å rister å vil stoppe, pluss at det smeller når jeg gir på..så kan den gå fint igjenn litt senere! ingen varsellamper lyser Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 nå har jeg montert frontrute, montert div deksler og støvsugd og vaska.. blir til at jeg kjører den for lagring på søndag. har ordnet med prøveskilter, så får jeg ta med en pressenning og få heve over om det skulle begynne å regne. blir lakkering etterhvert men uansett ikke før begynnelsen av september! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 skal du ikke ha infinity grill?????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 (endret) nei, skal nok ha den gsi grillen fra opel. den med emblem høyere opp og smalt luftehull nederst. infinity grillen blir for kjiip! alle har jo den.. vil ha den litt mere vanlig, og desuten så er gsi grillen fin.. sånn grill med sånne felger om det er å oppdrive, om ikke så noe av det samme frex keskin kt1 Endret Juli 24, 2009 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 nei, skal nok ha den gsi grillen fra opel. den med emblem høyere opp og smalt luftehull nederst.infinity grillen blir for kjiip! alle har jo den.. vil ha den litt mere vanlig, og desuten så er gsi grillen fin.. vet du hvorfor alle kjøper infinity grillen? fordi den er finere enn GSI grillen :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 trenger vel ikke være som alle andre..gsi grillen er finere.. får den uten emblem å.samt går å mixe vekk emblemet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 smaken er som baken...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 smaken er som baken...:) delt i to:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 f.eks :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg