opelastra Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 aà Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mbc202 Skrevet Juli 24, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2009 ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 4, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2009 såå dii! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 what? er du ikke edru eller? Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBakk Skrevet August 5, 2009 Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 hehe :P Dette blir jo driit rått! Har en Astra f 1.8 16v sportive stasjonsvogn selv som jeg skal gjøre diverse med når penge strekker til. Prosjektet ditt er virkelig en inspirasjonskilde ;) Stå på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 what? er du ikke edru eller? heh..ikke godt å si det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 5, 2009 hehe :PDette blir jo driit rått! Har en Astra f 1.8 16v sportive stasjonsvogn selv som jeg skal gjøre diverse med når penge strekker til. Prosjektet ditt er virkelig en inspirasjonskilde ;) Stå på! takk:) det er hyggelig at du syns=) astra f er fine biler det=) og dem blir rå når man gjør div med dem.. hehe:)takk det er hyggelig å høre=).. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 siste bilder. på vei mot vinje for foreløpig lagring, før lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Næssen Skrevet August 6, 2009 Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 Liker fargen på den nå jeg:D Siter Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt) Volvo 240 Turbo. Volvo 240 86 modell. (Delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 6, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 6, 2009 ja den er ikke så dum nei:P hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusBakk Skrevet August 7, 2009 Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 gleder meg som en unge til og se hvordan den blir med lakk på :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2009 gleder meg som en unge til og se hvordan den blir med lakk på :D hehe:) jeg også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 15, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 planer om å kjøpe meg volvo 440 1993mod gått 237.000 pris 15.000.. skal se på den på mandag så får se hvordan den er.. noen som har erfaring med denne type bil.? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonax Skrevet August 15, 2009 Rapporter Share Skrevet August 15, 2009 Traversen ruster mens du ser på, og er naturlig nok verken verdens letteste ting å skaffe eller bytte. Bremserøra ruster også mer enn snittet såvidt jeg vet, ligger på plasser som gjør at salta blir liggende om du ikke er kjempenøye. Noe tidligere eiere gjerne ikke har vært :P Siter Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg