Gå til innhold

opelastras Astra F med Rieger infinity || ^^

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

aha, ikke så peiling på volvo jeg men trenger en god vinterbil=) skal iallefall se og prøve den så får jeg se.. var ikke noe rust under sa eier.. og den er nok godt tatt vare på ser det ut som og ettersom hva han forteller.

ja, er ikke så lett å få vasket den under om man ikke tar maskinvask med underspyling:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 834
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Har ikke noe greie på 440'ene egentlig, men er vel helt greie biler, men vis det er en billig vinterbil du skal ha, ville jeg heller kjøpt 240 eller 740, billig, starter alltid, veldig bra varmeapparat:)(bra om vintern:Dhehe) Bakhjulstrekk seff, det Må du ha om vintern!hehe

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke noe greie på 440'ene egentlig, men er vel helt greie biler, men vis det er en billig vinterbil du skal ha, ville jeg heller kjøpt 240 eller 740, billig, starter alltid, veldig bra varmeapparat:)(bra om vintern:Dhehe) Bakhjulstrekk seff, det Må du ha om vintern!hehe

nei, ikke jeg heller igrunn.. hehe:) nja, men er ikke så glad i disse store flakene jeg.. får se ossen den 440 er så kjøper jeg nok den om den er flott:D

likte 740 før, men da må det være rett farge og riktige felger og støreelse på dem..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke jeg heller igrunn.. hehe:) nja, men er ikke så glad i disse store flakene jeg.. får se ossen den 440 er så kjøper jeg nok den om den er flott:D

likte 740 før, men da må det være rett farge og riktige felger og støreelse på dem..

Skjønner hva du mener, enten liker man dem, ellers så hater man dem, og jeg liker dem:)

Volvo amazon 70 modell. (Langtidsprosjekt)

Volvo 240 Turbo.

Volvo 240 86 modell. (Delebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pen bruksbil det der da :)

Motor i den da? :)

takk:) go og grei den:) eu til 2011

det er en x14xe ecotec 1,4 16v -mod bil 1997mod

har andre felger nå en det som er på bildet! nå har jeg di som sto på den andre astran min.

eneste jeg skal gjøre er å sette på senkesett og skifte ut til hvite blinkers på sideskjermene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vurderer senkesett på min opel astra f 1997 1,4i 16v (x14xe) stv

0008.jpg

10610

30/30mm Caravan (stv)

1,4

9/91-98

eller!?

0008.jpg

10613

50/30mm Caravan (stv)

1,6-1,8 Diesel

9/91-98

må jeg virkelig bruke 30mm bare rundt om?? syns det er lite jeg.

siden jeg har 1,4 16v kan ikke den siste på 50-30 passe da eller?

og jeg har jo heller ikke diesel:/

noen som har peiling på dette merket om det er bra å om bilen blir stiv.

Endret av opelastra
Lenke til kommentar
Del på andre sider