Gå til innhold

opelastras Astra F med Rieger infinity || ^^

Ranger emnet

opelastra

Anbefalte innlegg

• Svar 834
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så lenge det følger med Tuv papirer på senkesettet så er det mulig og få det godkjent i vognkortet.

så lenge det er TUV på modellen hans ja,men om det er på en med annen motor osv kan en få problemer hos biltilsynet,de er ganske strenge på det der har jeg fått erfart..

hvem er du forressten Matsf?ser det står sunndalsøra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge det er TUV på modellen hans ja,men om det er på en med annen motor osv kan en få problemer hos biltilsynet,de er ganske strenge på det der har jeg fått erfart..

bilsvakkyndige kallees det knut

!:D å det var egentlig veldig snilt sagt for dem er igrunn værre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste biler, om ikke alle. er tuv godkjent. det er standard sikerhetstest, på alle biler som selges i Europa, opel er jo tysk så. Bare og montere senkesett det og neste gang du skal på Eu ta med papirene så blir fjørene notert i vognkortet.

Er fra sunndalsøra, bor nå i Molde, går skole for og bli Bilmekaniker.

Tøft prosjekt Btw:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste biler, om ikke alle. er tuv godkjent. det er standard sikerhetstest, på alle biler som selges i Europa, opel er jo tysk så. Bare og montere senkesett det og neste gang du skal på Eu ta med papirene så blir fjørene notert i vognkortet.

Er fra sunndalsøra, bor nå i Molde, går skole for og bli Bilmekaniker.

Tøft prosjekt Btw:cool:

mitt prosjekt du mener? tror ikke knut har noe prosjekt akkuratt nå..

oki=) ja, vil jo ha mest mulig senk. å 30 rundt om syns jeg blir vel lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

monterte powerfilter i dag, kjøle te lyd det blei,trur ikke det tar noen skade da ikke luftmengdemåler ligger i insugsslangen på denne 1,4 16v motoren.--blir vel litt bedre lyd å håper jeg når jeg skal montere den ovale potta jeg har liggende.

så blir det senkesett med dempere(pakke)sansynligvis fra weitech 30/50. kunne tenkt meg nermere 50/50 men....så skal jeg ikke gjøre noe mere en å ha på grå/hvite blinklys på sideskjermene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
Det er litt seint i tråden å spørre om, men jeg gjør det likevell! Hvor mye koster det å hellakkere en bil( pusse-utstyr, lakk, sparkel)?? Har fått høre i tråden min at å bytte ut deler ikke er oppusinng, så da må jeg nesten forhøre meg med hva det koster :)

ja det er mye kålhoder ute der som mener man må koste på bilen 500.000 før en kan få lov til å åpne en garasjetråd.

det kommer an på det hvilke lakkprodukter du bruker å hvem som skal gjøre jobben.. lurest er å spørre på forumet og spørre etter ønsket kjøpt lakkerer på ønsket kjøpt tråden, samt forhøre deg rundt om lakkpriser hos forhandler da han vet hva du trenger av tilbehør for at det skal bli bra!

kan også høre med evt lakkerer som tar på seg om han skaffer lakk og tilbehør før du drar i vei og kjøper.

ofte lakkerere liker å bruke en fast type base eller en fast type klarlakk

knut olav.

Lenke til kommentar
Del på andre sider