StiiaN16 Skrevet September 21, 2009 Rapporter Share Skrevet September 21, 2009 takk skal du ha! Fin bil foresten! Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 22, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 værsågo! stasjonsvogna eller prosjektet? =) takk isåfall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet September 22, 2009 Rapporter Share Skrevet September 22, 2009 mitt det?:S Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 23, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 mitt det?:S ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet September 23, 2009 Rapporter Share Skrevet September 23, 2009 hehe, skjønte den ikke! før nå! Begge to(Y) Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 24, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 24, 2009 hehe, skjønte den ikke! før nå! Begge to(Y) aha:P joda men jeg syns den er finest den som står å venter på sommeren da!(prosjektet) er egentlig ikke begeistret for slike store stasjonsvogner.. må gjøres masse med dem isåfall, skal få på original vinge bak samt senke den 55-35 med justerbare spaxdempere. så mulig den tar seg litt bedre ut.. men det jeg gleder meg mest til er å få på lakk på prosjektbilen å få på felga som skal være på dem å få begynt å kjørt med den istede:) regner med jeg kjøper justerbare spax dempere til den også for å få justert optimal stivhet når felger blir store og brede. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet September 28, 2009 Rapporter Share Skrevet September 28, 2009 Tror det blir bra. Har sett stasjonsvogner av typen der med ganske fin styling og senket. blir ikke så værst det ass! monter verstinganelgg i den og du har en morsom bruksbil:) så bruker du resten av spenna på projektet!!! $$$$$ Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet September 30, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2009 Tror det blir bra. Har sett stasjonsvogner av typen der med ganske fin styling og senket. blir ikke så værst det ass! monter verstinganelgg i den og du har en morsom bruksbil:) så bruker du resten av spenna på projektet!!! $$$$$ hehe, ja, hadde vært noe det.. men tror jeg skal kjøpe senkesett som nevnt ovenfor her..med justerbare dempere.. ja vil nok bruke det meste på prosjektbilen ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 da er spax senkesett bestilt. senker 55-35 med spax justerbare dempere. blir gøy å se hvordan det blir:) dette skal da være til min astra f stasjonsvogn:) bruksbil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboSønn Skrevet Oktober 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ser ut til og bra dette :) Siter 81' Rekord E1 2,2i - Spiker 86' Rekord E2 2,6i - Solgt !! 78' Rekord E1/2 3.0i rullende prosjekt 99' Omega B 3.0 24v R6 - Gubbebilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2009 Ser ut til og bra dette :) det er bra du syns:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet Oktober 27, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2009 nice, sleng ut bilder etter montering da! ;) Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Oktober 28, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2009 nice, sleng ut bilder etter montering da! ;) ang senkesett på stasjonsvognen min? får vel dela på torsdag håper jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 5, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 5, 2009 felgene mine til min astra f med breddere:) azev a 10,0jx17" og 8,5jx17" et 20 og 14. 4x100 her er bilder av bilen etter montering av 55/35 senkesett med justerbare dempere fra spax. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet November 7, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 7, 2009 i dag ble det ny felger:D azev a 10,0j og 8,0j et 14 og 20 (4x100) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg