Gå til innhold

opelastras Astra F med Rieger infinity || ^^

Ranger emnet


opelastra

Anbefalte innlegg

her er bilde tatt etter jeg prøvde på felgene

prøvde den litt på veien,men det var voldsomt som det hompa og rattet vingla. er nok sikkert pga at dekka er så utrolig slitte! ene dekket er halve dekket høyere en resten.. og kordene stikker ut. kjennt på dekka og dem føles ujevne med buler på..

 

håper det er dekka og ikke felga det er noe galt med.

 

CIMG1768.jpg

CIMG1766.jpg

CIMG1763.jpg

CIMG1771.jpg

CIMG1772.jpg

CIMG1769.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 834
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

har fått for meg at Azev A felgene blir lett bulka jeg, men når du skal bytte dekk så er det jo veldi lett å sjekke dette ;)

blir det gjort noe med front og baklykter?

 

det har jeg aldrig hørt noen verdens ting om gitt, ja det går ant å sjekke å det skal jeg selvfølgelig gjøre før jeg handler dekk.

grunnen til at det er som det er nå er pga at dekka som står på er ødelagt,har ingen tro på at felgene er skjeve da jeg har finkjemmet felgene i flere timer når jeg vasket dem. det er jo et bra merke som blir lagd i tyskland så det er ingen billigfelg. det kan sies at dem er ute av produksjon nå, men kan bestilles på spesial bestilling,men kan ta flere månder og koster endel mere. felgene kom ut tidlig på 90tallet så er gamle felger men bra kvalitet og merke.OG NEI KOMMER IKKE TIL Å BYTTE FELGER.

 

baklyktene blir originale gsi lykter (altså lettsotede rød og svart.

 

framlykter blir mulig klarglass etterhvert men er lite begeistret for disse angeleyes,synes det blir litt harry.

vi får se til våren.

 

dekselplate bak blir også lettsotet rød og sort som originalt på gsi om fargen blir sort på bilen. blir det en annen farge som den er 50% sjangs for at det blir så blir dekselplate bak i samme farge som bilen-

 

ang grill fram blir det den originale gsi grillen med opel emblem og luftehull nederst under logo.

Endret av opelastra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare en opplysning til alle dere som kommer med forslag så er det lov! men ingen vits i å prøve å få meg til å forandre på det jeg har planer om, du må bytte til andre felger, gjøre ditt og datt! for jeg gjør det jeg vil med mitt prosjekt og er heller ikke ute etter at alle skal like det!

det blir sånn stort sett som jeg har tenkt når det gjelder det synlige osv. småting kan endre på som dekk valg og slike ting.

 

jeg har vert ute etter å få bilen slik i mange år og er derfor jeg bruker soppas mye tid og penger på dette,derfor blir det som jeg vil og ikke masse annet tull som er bare bortkastet.

 

takk:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
det har jeg aldrig hørt noen verdens ting om gitt, ja det går ant å sjekke å det skal jeg selvfølgelig gjøre før jeg handler dekk.

FELGER....................

 

Hadde Delta Integrale i 9 år. Kjørte i stykker Ronal Felger, Revolution, original felger og Momo, MEN aldri fikk jeg ødelagt AZEV felgene. Kjørte i alle fall 20.000 km med de, og de fikk mye juling. Så jeg har en følelse av at de er rimelig solide.

 

MEN Du bør sjekke de uten dekk, før du kjøper dekk til de. Du klarer ikke å se med det med øyet om de er 100 % rette. Kjøpte 4 AMG hjul for en tid tilbake, og pusset selv opp 2 av felgene for fortaus kant riper før jeg skulle lakke de, og tror du ikke alle 4 var skjeve, 2 med høyde kast og 2 med sidekast. Forrige eier sa at kun en var skjev, men de vil hoppe så tenna knuser. Nå må jeg enten hive de, eller sende de til dyr oppretting. Ikke mulig å se at de er urunde.

 

Så av med dekk, og sjekk felgene løse i maskin.

...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Delta Integrale i 9 år. Kjørte i stykker Ronal Felger, Revolution, original felger og Momo, MEN aldri fikk jeg ødelagt AZEV felgene. Kjørte i alle fall 20.000 km med de, og de fikk mye juling. Så jeg har en følelse av at de er rimelig solide.

 

MEN Du bør sjekke de uten dekk, før du kjøper dekk til de. Du klarer ikke å se med det med øyet om de er 100 % rette. Kjøpte 4 AMG hjul for en tid tilbake, og pusset selv opp 2 av felgene for fortaus kant riper før jeg skulle lakke de, og tror du ikke alle 4 var skjeve, 2 med høyde kast og 2 med sidekast. Forrige eier sa at kun en var skjev, men de vil hoppe så tenna knuser. Nå må jeg enten hive de, eller sende de til dyr oppretting. Ikke mulig å se at de er urunde.

 

Så av med dekk, og sjekk felgene løse i maskin.

 

 

okei, har trodd at azev er bra kvalitet ja. jeg valgte felgene fordi jeg liker dem, så om noen er skjeve vil jeg nok få dem på oppretting.

 

ja,skal få sjekka de innen våren. håper dem er greie,å selger sa dem ikke var skjeve så får tro han. men skal sjekkes før våren ja!

 

litt skjevhet kan vel justeres med lodd,ikke vet jeg men kansje en mulighet ved mindre skjevhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel.. Hadde aldri trudd jeg kom til å si det. Men den rieger stylinga der var faktisk pen :P

Trur den bilen der kommer til å bli dritfin om du ikke setter på noe bakfanger med hull eller gitter i, om du skjønner?

 

hehe,takk får deeeeeeeee!:D joda er fin denne rieger kittet her. er mye stygg styling der ute til astra så jeg skjønner deg godt.

 

er jo hull i bakfangeren til dette kittet, så må vel bare ha det,eller evt mekke det igjenn da fangeren er laget for å gå bredere ut på siden og samkjøre med bredderne.

 

synes rieger fangeren er fin jeg;) men får se til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan til en viss grad balansere vekk ristingen hvis felgene ikke er alt for skjeive. Men det vil uansett slite på hjullager etc med tidens tann.

Har hørt om del firma som retter opp felger ganske rimelig. Bare ta deg et søk på google så finner du noe ;)

Det er bare to typer bilister på veiene: idioter som kjører langsommere enn meg, og de svina som kjører fortere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår