opelastra Skrevet Januar 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2010 da er venstre bærearm bestilt, samt 2 stabilisatorledd,oljefilter,bensinfilter,1 bærekule,gummi under fjørene, skulle også hatt muttere til navet(spindelmutter) og beskyttelsesplater både til frem og bakbremsene,men fant ikke mutter og plater på carparts. må vel på meca kansje? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2010 mottok polyforinger i dag! (gule polybuch til hele bilen) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 (endret) har montert foringene nå på ene bærearmen! foringene i posen nede til venstre skal no ikke være til stabilisatorledd nei, så ikke vet jeg hva dem skal være hen. kansje i leddet der jeg fester stabstag på en måte? og ikke der jeg fester leddet til bærebrua! slipt og pusset ned den andre bærebrua nå, skal få grunna og lakka den Endret Februar 4, 2010 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2010 har pusset ned førskålene og skal lakke dem opp igjenn, håper det er like greit å gjøre dette som å kjøpe nye! brukte børste på drill og litt vinkelsliper. skal få sandblåst alt understell når jeg finner noen som kan gjøre dette. mangler bare å presse ut nav og hjullager. bremsene jeg skal ha fremme fra calibra turbo. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2010 skal vel lakkeres etterhvert:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2010 sandblåse understellsdeler i morgen på oppdal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StiiaN16 Skrevet Februar 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 fedt! Siter mercedes benz 200e Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2010 fedt! fett:Dhehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2010 nå har jeg fått lagt på litt tetroseal på bakaksel samt presset inn foringer i bakaksel, har pusset og grunnet staget til bakaksel, før jeg skal ha på hammerlakk eller tetroseal for jeg monterer staget i bakaksel samt montere bakaksel på bilen igjenn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2010 fått behandla bakaksel med bodybeskyttelse mot rust og stensprut samt tetroseal til slutt, montert foringer i bakaksel og montert bakaksel. brukte copperpasta på boltene,skal muligens kjøpre noe nye bolter etterhvert. ramma under motor er behandla med beskyttelsesmasse bergnet mot rust og stensprut. skal ha på tetroseal evt. denne er montert under bilen. brukte copperpasta på boltene her også. har montert bærearmene på begge sider fremme. brukt copperpasta på boltene her også. vil bytte til nye bolter etterhvert,men nå konsentrerer jeg meg med å få isammen understellet så bilen er klar til lakk etterhvert. så diiiiiii.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 16, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2010 lakkering rundt månedskiftet feb-mars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 ;) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 ;) du blunker kansje nå jah, men du som får jobben! husk det!:D neida håper den ikke er så jævlig at du dropper det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wizzy Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 går vel bra det :) Siter Billakkerer og oppretter. For mange doninger til å ramse de opp her.. :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 går vel bra det :) joda, men for meg som ikke er kan faget så kan det se mørkere ut til tider. men tenker slik at dette er sikkert en lett sak for Deg som kan dette. gleder meg til å se den med lakk:) sendt deg en pm på omc ang noe spørsmål. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg