opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 da går man bare og venter på at bilen skal lakkeres:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 har vært gjennom prosjektet flere ganger, å blir like mye posetivt overrasket hver gang! dette er bra! eg har bare ikke fått med meg hvilken farge du skal ha astraen i?:D Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 har vært gjennom prosjektet flere ganger, å blir like mye posetivt overrasket hver gang! dette er bra! eg har bare ikke fått med meg hvilken farge du skal ha astraen i?:D takk:blunk: det var hyggelig å høre at noen liker dette:) blir nok sort metallic, mulig trekke ut noe og tilsette farver, lilla-bla grovt sølv. lakkerer skal lage noen prøver til meg, men er ihovedsak fargen E266 nova sort metallic. er originalt både på vectra og astra,sikkert flere også. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Februar 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 har du sett denne? vudere den på min vectra, men noen andre forslag?:P (sorry offtopic) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 har du sett denne? vudere den på min vectra, men noen andre forslag?:P (sorry offtopic) det går bra!. var en fin farge det der:) tror ikke den kommer fra vectra originalt. kan ikke huske å ha sett vektra med den fargen. sikkert hentet ut fra en annen type bil,eller spesialblandet. du veit ikke hvem so har bilen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2010 farven jeg velger er denne:http://img6.nettby.no/users/m/e/h/meh/files/rebuild043pb5.jpg men skal mikse den litt sette til og trekke ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Februar 19, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 det går bra!. var en fin farge det der:) tror ikke den kommer fra vectra originalt. kan ikke huske å ha sett vektra med den fargen.sikkert hentet ut fra en annen type bil,eller spesialblandet. du veit ikke hvem so har bilen da? kan jo seff ringe annonsen.. ligger på finn.no for 55000,- tror du den fargen vil passe interiøret da? det går jo i svart, rødt og hvitt? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2010 kan jo seff ringe annonsen.. ligger på finn.no for 55000,-tror du den fargen vil passe interiøret da? det går jo i svart, rødt og hvitt? jauu.. du kan ringe å høre! om det passer interiøret må du nesten avgjøre selv du som skal ha bilen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 da er bilen sendt bort til lakkering. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 stereo i bilen. dynabel forsterker BF0804 dynabel frontsett DY9036 polk audio gnx 2 stk 10" subber kikker 750w forsterker monoblock men går 6,5"2 ways rett inn i astra f frontdører? noen som vet det, får ikke sjekket nå så fint om noen veit dette! planen er å få frontsettet inn uten å balle på dørene med treverk og lignende skal ikke bygge "INN" skal ikke bli en stereo bil så kassen bak skal kun bygges så den passer fint i bagasjerom forsterkere er jeg uusikker på hvordan skal legges tilrette, men mulig dem blir bygd ned i gulv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 gleder meg til å få bilen hjem fra lakk på søndag:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Da venter vi i spenning...PÅ BILDER!=D Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Da venter vi i spenning...PÅ BILDER!=D jau:) bilder kjæm:) men først når bilen kommer tilbke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Mars 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 får bilen igjenn til neste helg, ble ikke denne helgen da frakter ikke har tid til å frakt! så derfor nestehelg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 Hei, har lest hele tråden nå. Legg ut bilder så fort du får den igjen da. Kommer den på veien i sommer? Gleder meg til å se sluttresultatet. Regner med det blir noe kjøring på meg i sommer også når jeg får montert ny motor i Audi'n. (Den har vært inne til trimming) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg