Gå til innhold

opelastras Astra F med Rieger infinity || ^^

Ranger emnet


opelastra

Anbefalte innlegg

Ser bra ut dette. Begynner å bli noe nå. Da er det vel rett ut i garasjen da, og få unna seg litt mer? Må få den på veien innen sommeren synes jeg.

 

:) takker. ja,holder på med et bad også som jeg bruker mye tid på, men skal nok få gjort endel på bilen også! ja skal jo prøve på det, men så kan det jo være godkjenning og slikt som drar ut litt tid også..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 834
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så sant så sant. Har også slike ting hengende over huet. Skal prøve å få bygd opp igjen motoren min selv med nye lagre og div pakninger rundt hele, så er det eu-kontroll og årsavgift for tur. Håper bare dem sender den gjennom uten for stort feil.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sant så sant. Har også slike ting hengende over huet. Skal prøve å få bygd opp igjen motoren min selv med nye lagre og div pakninger rundt hele, så er det eu-kontroll og årsavgift for tur. Håper bare dem sender den gjennom uten for stort feil.

 

 

jepp,jepp gruer meg til all montering i motor, og eu,godkjenning osv.

men bli vel etterkvart..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt ut gummimatter fremre til tørking, samt tatt ut gulvstoff fremre til vasking. vasket og tørket bilen invendig.

 

montert speil,dørhåndtak og lykter bak. samt rille under frontrute, vinge bak og litt annet div.

 

vasket bilen skikkelig og trillet den inn igjenn.

 

veit ikke hvor mye som er vits i å montere av fangere før motoren monteres, vil vel bare være i veien samt grillen og lykter.

 

faen så stygg den er med det stygge stålfelga:wonder:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse mattene i gulvet (tykke som svamp, trenger igrunn den matten "på begge sider" som begynner ved gasspedal og går oppover. mulig det i gulv fremme også.

noen som vet hvordan det er og skaffe disse? og pris!

montert trekk under bakseter, bakseter,rygg,dekselplater på sidene bak.

 

originale rammen passer ikke mitt nynabel frontsett, da må det iallefall mixes mye med

får se hva jeg gjør etterhvert.

 

har en kikker forsterker,men kommer ikke lyd ut av den plutselig! kan det være signalkablene det er noe galt med? forsterkeren får strøm og lyser grønt. allt er koplet til og sikringer er ikke gåen.. subber er testet og den funker!.

 

kan det være noe galt med forsterker alikevel om det lyser grønt og ikke rød?

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha! kvilken audi snakker du om her da?:) hvilken motor fra og til?

 

"inne til trimming" høres dyrt ut bare det ordet:D hehe

 

 

jeg har en 2,0i 8v jeg som det er 115hk i. greit nok, men mulig turbo etterhvert. til vintern når den uansett skal stå.

 

Hei igjen. Beklager sent svar. Dette er en 92mod Audi 80 2.3E Quattro. (Den gode 5'eren.) Prosjekttråd kommer om ikke så lenge.

Ja, det er dyrt med trim. Desto dyrere med sugetrim enn turbo, med tanke på effektuttaket og sånn. Men, personlig liker jeg godt sinte sugemotorer. Tilbake til ditt prosjekt ------>

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha, men tror du svarte på det før her:)

 

Okei. Er sikkert mulig jeg har sagt det før, men hukommelsen her er jo værre enn en gullfisk.:knock:

 

Kommet noe lenger på bilen da? Over påske nå, så begynner det vel å bli bra vær får en håpe, og da er det snart på tide å få frem sommerbilene rundt om i det lange land.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

disse mattene i gulvet (tykke som svamp, trenger igrunn den matten "på begge sider" som begynner ved gasspedal og går oppover. mulig det i gulv fremme også.

noen som vet hvordan det er og skaffe disse? og pris!

montert trekk under bakseter, bakseter,rygg,dekselplater på sidene bak.

 

Regner med dette er støydempingsmattene dine. Ville ha pratet med Pål hos Morel. http://www.mamut.net/morel/default.htm

 

Han har bra priser på demping, anlegg, kablerog ALT du trenger for god lyd i bilen. Holder til på Hønefoss forresten.

Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt)

Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim)

Volvo 460 2.0L (Vrak)

Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt)

Audi 80 1.8s (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei. Er sikkert mulig jeg har sagt det før, men hukommelsen her er jo værre enn en gullfisk.:knock:

 

Kommet noe lenger på bilen da? Over påske nå, så begynner det vel å bli bra vær får en håpe, og da er det snart på tide å få frem sommerbilene rundt om i det lange land.

 

hehe, nja har montert endel, har hitil montert speil,vinge bak,trekk i gulv, midtkonsol, frontfanger, deksler div deksler både ved gulv og oppover. sidedeksler bak og seter og rygg bak, samt førersete, låser i bagasjelokk og dører samt lykter bak, bensinlokk osv.

 

skal ha på ny plast på dørene før jeg hiver på dørdekslene fremme.

 

disse mattene i gulvet (tykke som svamp, trenger igrunn den matten "på begge sider" som begynner ved gasspedal og går oppover. mulig det i gulv fremme også.

noen som vet hvordan det er og skaffe disse? og pris!

montert trekk under bakseter, bakseter,rygg,dekselplater på sidene bak.

 

Regner med dette er støydempingsmattene dine. Ville ha pratet med Pål hos Morel. http://www.mamut.net/morel/default.htm

 

Han har bra priser på demping, anlegg, kablerog ALT du trenger for god lyd i bilen. Holder til på Hønefoss forresten.

 

aha:) nå har jeg tatt dem ut og tørket dem inne i flere dage og dem er søkke tørr, så nå er dem montert igjenn og stoffet i gulvet er lagt på igjenn også! det luktet ikke nooe av dem så jeg tørket dem og legger dem nedi igjenn. har også vasket trekket i gulv og tørket.

 

Ok, ja da veit jeg det om jeg trenger noe slikt etterhvert. blir litt anlegg men har ikke tenkt at det skal bli noen show car og at det skal bygges noe voldsomt. blir enkelt med to 10" polk audio og frontsett fra dynabel. dynabel forsterker til front og kikker forsterker til subbene. cd spiller er pioneer av noe!.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da blir det Goodyear EAGLE F1 GS-D3 dekk på astraen, skal få bestilt det på dekkonline om ikke så lenge så får jeg lagt på dekk på felgene i samme slengen som jeg får lagt om til sommerdekk på 15" felgene jeg har på stv.

 

hørt om noen som gjør det billigere og skal høre over helgen om dem er interessert i å legge om for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår