opelastra Skrevet Juni 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2010 har vasket bakpotten, må sveises på et rør der bak pga av den er for kort nå. tredd i slangene og montert beholder og dyser til spylervesken. pøvd og funker fint. demontert eldre senkesett bak og gjort klart til montering av nytt. testa kalipterne ossen det blei med dem o.l. bytta til annet batteri(varta) gjort klart til montering av klosser og pakning bak. fått bilen på 4 bukker så det er lett og holde på med den og komme under pga av eksos. venter på deler: hjullager til nav fremme klosser til kalipterne bak pakningssett til kalipterne bremseslanger til bakbremsene deler som dem ikke kunne lever, som jeg må skaffe gummi til eksos panserwire bremseskjold mere som jeg trenger er: gsi lykter bak ( strøkne) dvs pene uten riper og skader. opelemblemet i grillen fremme spredere til riegerfronten. noen bilder her skal f laget litt stereo bak der også etterhvert. har lyst på noe bra fra pioneer. sorte element med bred membran, samt en sterk monoblokk fra pioneer. stagene er bare lagt på for å se, skal monteres etterhvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 da er settet på vei til meg fra forhandler, tipper jeg får det innen helga. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2010 starta opp bilen og lot den gå en stund i dag! dogga noe voldsomt på rutene og speedometer etter den ble litt varm, er det fordi den har stått soppas lenge i garasjen eller noe.. lekker ikke vann noen steder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2010 i dag blir det montering:D når jeg har fått henta delene på posten.. foresten er strobelys til spredere og ledlys til coupe og hanskerom er på vei:D blir pent med hvitt lys i bilen..strober ekke lovlig da. men skal ikke bruke dem noe særlig offentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Rolig nå. Vær så snill og hold denne diskusjonen utenfor forumet. Dette har ikke vi andre noe med. Skjønner at det er kjedelig å vente på deler man har bestilt. Har måtte gjort det jeg også, og det er ikke alltid like morro. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 NYYYYDELIG! Kjempefine bilder. Begynner å likne noe nå ja. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Mangler noe vesentlig foran og bak. Lite hint: Dem er enten hvite eller grønne. Kommer ann på om det er personbil eller firmabil. Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 NYYYYDELIG! Kjempefine bilder. Begynner å likne noe nå ja. Takk = ) Mangler noe vesentlig foran og bak. Lite hint: Dem er enten hvite eller grønne. Kommer ann på om det er personbil eller firmabil. hehe, ja må gjøre litt til først, som eksos feste fangere skikkelig og mye slikt småtteri. blir vel hvite skilter her da vil eg tru tenker kansje å ha prøveskilter på den om en 14 dagers tid. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NostraD Skrevet Juli 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Nice! Nå begynner det å ligne på noe ja. Felgene gjorde seg også knall på astraen. :yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2010 Nice! Nå begynner det å ligne på noe ja. Felgene gjorde seg også knall på astraen. :yodude: jau, begynner å komme seg = ) takker Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2010 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet Juli 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2010 fikse bremseslanger bak, fikse buene så jeg får på felgene og ha den på forhjulskontrol for nå er den heilt mongo.. virker som om bilen drar skjevt både når jeg kjører og svinger.. det blir spor etter meg på grusen. så må nok væe forstillinga.. alt er jo nesten nytt så er nok bare at det står feil, så forstilling må rettes på. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 4, 2010 skaffet meg senterkopper til azev felgene:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet August 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2010 her skjer det lite om dagen, men får vel prøve å gjøre mere med den snart så jeg får den på veien før vinteren. er å fikse bremsene bak, noe med buene bak og eksospotta bak samt ha den på 4hjulskontrol. så kan jeg ha prøveskilter iallefall så jeg får prøvd bilen litt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg