ZyNTeX Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Bytte disse delene rekker du jo fint på en dag. Det er heller ikke umulig at du rekker å montere dører og panser også, sånn at du får vasket den ;) Men du må ta flere bilder av hva du foretar deg med bilen. Det er alltid morro å se fremgangen i prosjektet ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 18, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Bytte disse delene rekker du jo fint på en dag. Det er heller ikke umulig at du rekker å montere dører og panser også, sånn at du får vasket den ;) Men du må ta flere bilder av hva du foretar deg med bilen. Det er alltid morro å se fremgangen i prosjektet ;) har vel skiftet noe av dette før men posene rundt leddene har sprukket etc så derfor jeg har fikset nytt;) ja, er nok godt mulig det! går nok det her bare jeg holder på,er det det det står på.. =) er endel tilpassing, frex cooleren osv men får bare jobbe istedenfor å reppetere det her hehe så blir det vel etterhvert. jepp,skal få tatt flere bilder i morgen om jeg får rota meg til å fortsette da!. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 18, 2011 Rapporter Share Skrevet April 18, 2011 Ja, det er som reget det det står på. Hehe. Er fort gjort å få ødelagt denne gummien rundt endeledd og diverse. Det hjelper ikke med en slik gaffel du får kjøpt for akkurat dette formålet. Har opplevd dette flere ganger :S Ja, du må ta masse bilder i morra ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 (endret) =) http://www.opelmotorsport.com/forum/attachment.php?attachmentid=87495&d=1286040473 Endret April 20, 2011 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 20, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 25, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2011 i kveld får en gjør litt med bilen! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 har holdt på lenger en langt med å få fjærna et satans bæreledd som var lodda på bærebrue. måtte slipe ned alle klumpene på begge sider, borr og deise og vri og brette opp for å få den ut..hvorfor i ******** lodder dem den fast? er jo så satans vanskelig å få skiftet da!..siden bærebrua er ny med nye foringer og er montert gidder jeg lite å skifte til ny bærebru.' men har fått ut gmle og fått inn ny bæreledd. så blir det montering av fjørtårn og alt som hører med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 26, 2011 Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 Grunnen til at dette er loddet sammen er fordi vi som skal gjøre dette selv og ikke bytte hele brua skal ha noe å slite med. Dem vil helst selge komplett bru, for da tjener dem litt ekstra ;) Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 ja, men det er ikke noe snilt:( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 26, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2011 (endret) har igjenn å montere 1 kalippter bak samt montere styreleddet nå! og noe småjustering på skruer så kan jeg få den ut så jeg får vasket den. den ene styreleddet som er igjenn synes jeg justeringsbolten går litt på skrå inn i så den butter litt opp mens leddet går ned igjenn. var vanskelig å få det inn og er kun denne veien det går både for staget og leddet. er veldig tungt å skru men lett og skru inn i stag..så vi får se hvordan det blir,.. Endret April 26, 2011 av opelastra Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 27, 2011 Rapporter Share Skrevet April 27, 2011 Ser meget bra ut dette :) Fortsett å laste opp bilder mens du driver med bilen :D Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Ser meget bra ut dette :) Fortsett å laste opp bilder mens du driver med bilen :D =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 28, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2011 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZyNTeX Skrevet April 29, 2011 Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Liker Liker Liker! Siter Audi 80q 2.3E (Sugetrimprosjekt) Ford Sierra 2.0 DOHC (Sugetrim) Volvo 460 2.0L (Vrak) Bmw E36 318i m/M3 Styling (Senere prosjekt) Audi 80 1.8s (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelastra Skrevet April 29, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 29, 2011 Liker Liker Liker! det er bra!=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg